ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67211
  • ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۶:۰۳
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
حملات توپخانه ای یمنی‌ها به مواضع ارتش عربستان در نجران و جیزان

حملات توپخانه ای یمنی‌ها به مواضع ارتش عربستان در نجران و جیزان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یگان موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد امروز مواضع نظامیان سعودی را در محور نجران هدف قرار دادند. بر اساس این گزارش؛ یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع ارتش عربستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یگان موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد امروز مواضع نظامیان سعودی را در محور نجران هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش؛ یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع ارتش عربستان را در الغرامیل، خلیقا، تبة العضیب در نجران هدف قرار دادند. یگان توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز مواضع نظامیان سعودی را در تبة الشبکه در نجران هدف قرار دادند.

یگان توپخانه ای یمنی ها؛ مواضع نظامیان سعودی را در الشبکه، المخروق و رقابة السدیس در نجران و منطقه العبادیه در جیزان و نیز مجازه در عسیر گلوله باران کرد.

این در حالی است که یمنی ها، یک فروند موشک بالستیک از نوع »قاهر ۲ ام» را به مواضع مزدوران وابسته به آل سعود در استان مارب شلیک کردند.

بر اساس این گزارش، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن در این حمله موشکی پایگاه الرویک در استان مارب متعلق به متجاوزان و مزدوران را هدف قرار داد.

همزمان حملات ددمنشانه جنگنده های ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود در یمن ادامه دارد و در جدیدترین یورش؛ یک یمنی در حمله جنگنده های این ائتلاف در استان الجوف زخمی شد.

جنگنده های ائتلاف تحت سرکردگی عربستان، مناطق خب، الشعف و المطمه را بمباران کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.