ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67223
  • ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۷:۱۷
  • 145 بازدید
  • ارسال توسط :
حملات توپخانه‎ای یمن به جنوب عربستان

حملات توپخانه‎ای یمن به جنوب عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش یمن و انصارالله در واکنش به تشدید حملات ائتلاف سعودی به صنعاء و دیگر مناطق شمال یمن، مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف را هدف حملات توپخانه‎ای و موشکی خود قرار می‏دهند. در همین راستا، یگان توپخانه‎ای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش یمن و انصارالله در واکنش به تشدید حملات ائتلاف سعودی به صنعاء و دیگر مناطق شمال یمن، مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف را هدف حملات توپخانه‎ای و موشکی خود قرار می‏دهند.

در همین راستا، یگان توپخانه‎ای ارتش یمن و انصارالله بامداد امروز محل تجمع شبه نظامیان ارتش عربستان در محور نجران واقع در جنوب این کشور را گلوله باران کردند.

منابع یمنی می گویند که نیروهای توپخانه‎ای یمن مواضع شبه نظامیان را در تپه الشبکه در صحرای البقع در نجران هدف قرار دادند.

یگان توپخانه‎ای ارتش یمن و انصارالله همچنین مواضع ارتش عربستان را در پایگاه السدیس و دو پایگاه الشبکه و المخروق منهدم کردند.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله صبح امروز همچنین یک فروند موشک بالستیک «قاهره ام 2» را به سمت مواضع شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در مأرب شلیک کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.