ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67253
  • ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۶:۱۰
  • 301 بازدید
  • ارسال توسط :
فیلم‌های جشنواره عمار در منزل شهدای مدافع حرم شهرستان فسا اکران می‌شود

فیلم‌های جشنواره عمار در منزل شهدای مدافع حرم شهرستان فسا اکران می‌شود

زهرا دشتبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز با اشاره به افتتاح اکران فیلم‌های هشتمین جشنواره عمار در این شهرستان اظهار داشت: امسال این جشنواره به صورت منظم و ساماندهی شده در فسا برگزار می‌شود و یکی از نقاط تمایز نسبت به سال گذشته این است که منزل شهدای مدافع حرم میزبان جشنواره عمار شده […]

زهرا دشتبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز با اشاره به افتتاح اکران فیلم‌های هشتمین جشنواره عمار در این شهرستان اظهار داشت: امسال این جشنواره به صورت منظم و ساماندهی شده در فسا برگزار می‌شود و یکی از نقاط تمایز نسبت به سال گذشته این است که منزل شهدای مدافع حرم میزبان جشنواره عمار شده است. 

وی با بیان اینکه امسال جشنواره عمار در شهرستان فسا با برگزاری افتتاحیه و اختتامیه همراه است گفت: افتتاحیه اکران فیلم‌های جشنواره هشتم عمار با حضور امام جمعه شهرستان فسا، مسئولان سپاه و اعضای قرارگاه خادم‌الشهدای فسا در منزل شهید مدافع حرم شهید جلیل خادمی در کنار خانواده گرامی این شهید برگزار شد. 

نماینده جشنواره عمار در شهرستان فسا افزود: شهرستان فسا 6 شهید مدافع حرم دارد که در طول برگزاری جشنواره میزبان فیلم‌های عمار می‌شوند تا از این طریق گرامیداشتی نیز برای شهدای مدافع حرم باشد. 

دشتبان با بیان اینکه امسال 15 بسته فیلم برای اکران در فسا ارائه شده است، بیان کرد: موضوعات فیلم‌ها سبک زندگی، مدافعان حرم، ملت قهرمان، بیداری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، آتش به اختیار، جبهه فرهنگی و فتنه است. 

وی از اکران فیلم «با صبر زندگی» در مراسم افتتاحیه خبر داد و عنوان کرد: این فیلم درباره جنایات داعش در فوعه و کفریا است که با تصاویر واقعی به ترسیم جنایات این گروه تکفیری می‌پردازد. 

نماینده جشنواره عمار در شهرستان فسا با اشاره به اینکه بهمن ماه اختتامیه جشنواره عمار در این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: اکران‌ها علاوه بر منزل شهدای مدافع حرم شهرستان در مدارس، مساجد، حوزه‌های علمیه و پایگاه‌های بسیج شهرستان اکران می‌شود. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.