ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67257
  • ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۶:۱۸
  • 242 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدا مقرب‌ترین افراد به خداوند هستند

شهدا مقرب‌ترین افراد به خداوند هستند

به  گزارش  خبرنگار  مهر، علی خاتمی عصر پنج شنبه  در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم سردار خیرالله صمدی که در امام‌زاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شهدا مقرب‌ترین افراد به خداوند هستند، افزود: اولیای خداوند، افرادی هستند که اهل تقوا و درستی هستند. وی با بیان اینکه جهاد در […]

به  گزارش  خبرنگار  مهر، علی خاتمی عصر پنج شنبه  در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم سردار خیرالله صمدی که در امام‌زاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شهدا مقرب‌ترین افراد به خداوند هستند، افزود: اولیای خداوند، افرادی هستند که اهل تقوا و درستی هستند.

وی با بیان اینکه جهاد در راه خدا دری از درهای رحمت الهی است که به روی بندگان خاص خدا باز می‌شود، تصریح کرد: شهدا با همه عشق و علاقه‌ای که به خانواده خود داشتند، پای در جبهه نبرد حق علیه باطل گذاشتند و همین عشق و علاقه، در رحمت الهی را به روی آنان گشود.

خاتمی در ادامه با یادآوری اینکه شهادت در رحمت الهی است که بندگان خاص خداوند آن‌را به روی خود گشاده می‌بینند، اظهار کرد: اختیار باز شدن در رحمت الهی، به خواست خداوند است و شهدا از این نعمت بهره می‌برند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم از جمله افرادی بودند که اراده خداوند بر باز شدن در رحمت به روی آنان محقق شد، افزود: شهدای مدافع حرم به راستی این سخن گوهربار مقام معظم رهبری را مبنی بر اینکه « اگر در مقابل جنایکاران داعش و جبهه النصره ایستادگی نمی‌کردیم، باید در داخل شهرهای ایران با آن‌ها می‌جنگیدیم» درک کردند و به این سخنان، لبیک گفتند و امروز والاترین جایگاه نصیب‌شان شده است.

خاتمی با بیان اینکه شهدا با وجود علاقه وافری که با خانواده‌شان داشتند، راه شهادت را در پیش گرفتند تا دین خدا باقی بماند، خاطرنشان کرد: این عشق و علاقه را می‌توان در مکالمه تلفنی شهید صمدی با فرزند هفت ساله‌ای درک کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.