ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67263
  • ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۶:۵۵
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
تداوم بمباران مناطق مسکونی یمن/ 237 نفر کشته و زخمی شدند

تداوم بمباران مناطق مسکونی یمن/ 237 نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، بر اثر بمباران مناطق مسکونی طی روزهای گذشته صدها غیرنظامی کشته و زخمی شدند. «الیزابت تروسل»، سخنگوی دفتر حقوق‌بشر سازمان ملل در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک می‌گوید که طی شش روز گذشته بر اثر بمباران  جنگنده‌های ائتلاف سعودی 143 نفر […]

تداوم بمباران مناطق مسکونی یمن/ 237 نفر کشته و زخمی شدندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، بر اثر بمباران مناطق مسکونی طی روزهای گذشته صدها غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

«الیزابت تروسل»، سخنگوی دفتر حقوق‌بشر سازمان ملل در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک می‌گوید که طی شش روز گذشته بر اثر بمباران  جنگنده‌های ائتلاف سعودی 143 نفر کشته و بیش از 94 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

افزون بر این رسانه‌های محلی یمن امروز جمعه گزارش دادند که جنگنده‌های سعودی مناطق مسکونی استان صعده را بمباران کرده‌اند که در پی آن 4 غیرنظامی از جمله یک کودک جان باختند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.

این تجاوز نظامی هیچ دستاوری برای ریاض و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی یمنی‌ها شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.