ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67284
  • ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
استان تهران با تشییع شهدا عطرآگین شد

استان تهران با تشییع شهدا عطرآگین شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، هم زمان با روز جمعه، شهدای گلگون کفن مدافع حرم میهمان مردم مومن و ولایی شهرستان های استان تهران بودند. تشییع شهید «مهدی خوش آمدی» در پیشوا پیش از ظهر جمعه پیکر مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) « مهدی خوش آمدی» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، هم زمان با روز جمعه، شهدای گلگون کفن مدافع حرم میهمان مردم مومن و ولایی شهرستان های استان تهران بودند.

تشییع شهید «مهدی خوش آمدی» در پیشوا

پیش از ظهر جمعه پیکر مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) « مهدی خوش آمدی» هم زمان با سال روز وفات و شهادت کریمه اهل‌بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) در شهرستان پیشوا تشییع شد.

این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، آحاد مختلف مردم و مسؤولان در شهر شهیدپرور پیشوا برگزار شد و مردم مومن این شهر با حضور پر شور خود در این مراسم، بار دیگر پایبندی خود به ارزش های انقلاب اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند.

تشییع پیکر مطهر شهید « مهدی خوش آمدی»، در گلزار شهدای صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) به خاک سپرده شد.

شهید « مهدی خوش آمدی» از رزمندگان افغانستانی، تیپ فاطمیون بود، که توسط نیروهای تکفیری داعش به شهادت رسید.

پیشوا از شهرهای جنوب شرقی استان تهران و در مجاورت ورامین و پاکدشت است.

تشییع شهید «صادق سروری» در رباط کریم

مردم مومن رباط کریم نیز، روز جمعه و بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه، از مصلی رباط کریم، پیکر شهید مدافع حرم «صادق سروری» را که در راه دفاع از حریم ولایت در کشور سوریه به دست نیروهای ترویستی تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود به سمت گلزار شهدای امام زاده عمادالدین(ع) تشییع کردند.

پیکر این شهید با شعارهایی مانند «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و یا « راه شهدا ادامه دارد» به تشییع پیکر شهید مدافع حرم «صادق سروری» پرداختند.

شهر رباط کریم، مرکز شهرستانی به همین نام و در جنوب غربی تهران است.

تشییع شهید «سیدامیرحسین علوی» در آبسرد

همچنین پیش از ظهر جمعه نیز مردم مومن آبسرد، میزبان پیکر شهید مدافع حرم «سیدامیرحسین علوی» سی امین شهید مدافع حرم شهرستان دماوند بودند و پس از تشییع باشکوه این شهید توسط مردم و مسؤولان در گلزار شهدای محله «مرانک» به خاک سپرده شد.

مردم انقلابی و شهیدپرور آبسرد، پیکر مطهر این شهید والامقام را با شکوه خاصی تشییع کردند.

شهید مدافع حرم «سیدامیرحسین علوی» از شهدای افغانستانی ساکن آبسرد تیپ فاطمیون بود، که توسط نیروهای ترویستی تکفیری داعش به شهادت رسیده بود.

مردم مومن دماوند، شب گذشته نیز پذیرای این شهید در مسجد جامع دماوند بوده و با پیکر این شهید گلگون کفن وداع کردند.

آبسرد از توابع شهرستان دماوند و در مجاورت شهرهای کیلان و دماوند در شمال شرق تهران است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.