ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6731
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۴۳
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
ماجرای مردی که نمی خواست حضرت زینب(س) باز هم تنها بماند

ماجرای مردی که نمی خواست حضرت زینب(س) باز هم تنها بماند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، میثم نجفی از جمله شهدای مدافع حرم است که در عملیات مستشاری به جمع شهدای مدافع حرم پیوست. شهید «میثم نجفی» به علت جراحت حاصل از اصابت ترکش به سر، چند روزی در کما بود و سرانجام به خیل یاران شهیدش پیوست. همسرش تعریف می […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، میثم نجفی از جمله شهدای مدافع حرم است که در عملیات مستشاری به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

شهید «میثم نجفی» به علت جراحت حاصل از اصابت ترکش به سر، چند روزی در کما بود و سرانجام به خیل یاران شهیدش پیوست.

همسرش تعریف می کند هنگامی که قصد عزیمت به سوریه را داشت به او گفته است نمی خواهی فرزندت به دنیا بیاید و بعد بروید و او جواب داده است: «دلت می‌آید این حرف را بزنی؟ دلت می‌آید حضرت زینب(س) دوباره اسیری بکشد؟»

نام دختر این شهید مدافع حرم، «حلما» به معنای صبور، از صفات حضرت زینب(س) است که ۱۷ روز بعد از شهادت میثم نجفی به دنیا آمد.

بیست و پنجمین قسمت مجموعه «ملازمان حرم» کاری از تلویزیون اینترنتی نصر، به گفت وگوی شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد با زهره نجفی همسر شهید نجفی اختصاص دارد.

این برنامه پنجشنبه ۱۰ تیرماه ساعت ۲۲ از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم در ساعت های ۷ و ۱۵ روز جمعه به روی آنتن می رود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن