ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67389
  • ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
احتمال انتخاب«عبدربه منصور هادی»به عنوان رئیس حزب کنگره مردمی یمن

احتمال انتخاب«عبدربه منصور هادی»به عنوان رئیس حزب کنگره مردمی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر روزنامه «عکاظ» عربستان، مدعی شده است که حزب کنگره مردمی یمن که ریاست آن را «علی عبدالله صالح» برعهده داشته است قصد دارد «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن را به عنوان رئیس جدید خود معرفی کند. این روزنامه سعودی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر روزنامه «عکاظ» عربستان، مدعی شده است که حزب کنگره مردمی یمن که ریاست آن را «علی عبدالله صالح» برعهده داشته است قصد دارد «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن را به عنوان رئیس جدید خود معرفی کند.

این روزنامه سعودی به نقل از منابع آگاه در حزب کنگره مردمی یمن ادعا کرده است که «سلطان البرکانی» معاون دبیرکل حزب کنگره مردمی یمن و برخی رهبران این حزب در راستای اجرای نتایج نشست عمومی این حزب که در سال ۲۰۰۸ برگزار شده بود، تصمیم دارد عبدربه منصور هادی را به عنوان رئیس جدید این حزب معرفی کند.

به گفته این منابع تقریبا توافقی ایجاد شده است تا سازوکار اجرایی داخلی این حزب که در سال ۲۰۱۳ و در پی اختلاف نظر عبدربه منصور هادی و علی عبدالله صالح به حالت تعلیق در آمده بود از سر گرفته شود و قرار است تا خانواده صالح از جمله «احمد علی صالح» پسر او به رهبران حزب کنگره مردمی یمن بپیوندند تا مجمع عمومی این حزب در سریعترین فرصت ممکن برگزار شود با این حال احتمال تنش زایی درون حزبی به وسیله پسر صالح هم نادیده گرفته نشده است.

این منابع به روزنامه سعودی عکاظ گفته اند که رهبران حزب کنگره مردمی یمن می خواهند ضمن حمایت از دولت مستعفی یمن با ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان برای یورش به یمن همدست شوند و موجی از اعتراضات داخلی را در شهرهایی که تحت کنترل انصار الله است به راه بیاندازند.

بر اساس این خبر «احمد بن دغر» نخست وزیر دولت مستعفی یمن احتمالا طی روزهای آتی دیدارهایی با اعضای حزب کنگره مردمی یمن که وارد عدن شده اند داشته باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.