ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67395
  • ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن ۴۰ یمنی در ۴۰ حمله هوایی عربستان

کشته و زخمی شدن ۴۰ یمنی در ۴۰ حمله هوایی عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های سعودی طی ۴۸ ساعت گذشته، ۴۰ بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند. خبرگزاری رسمی یمن «سبا» به نقل از یک منبع نظامی یمن گزارش داد که در این حملات هوایی، بیش از ۳۷ نفر از مردم یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های سعودی طی ۴۸ ساعت گذشته، ۴۰ بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.

خبرگزاری رسمی یمن «سبا» به نقل از یک منبع نظامی یمن گزارش داد که در این حملات هوایی، بیش از ۳۷ نفر از مردم یمن از جمله چندین زن و کودک کشته و زخمی شدند.

منبع نظامی افزود: شش کودک و سه زن در جنایات دو روز گذشته عربستان سعودی به مزرعه ای در منطقه الدنین در شهرستان الخوخه استان الحدیده کشته شدند.

وی گفت: بیش از ۲۰ نفر از شهروندان یمنی در چهار حمله هوایی عربستان به سه خودروی نزدیک یکی از رستوران ها در شهرستان الجراحی کشته و زخمی شدند.

منبع امنیتی تاکید کرد که چهار غیرنظامی نیز در بمباران منطقه غوله عجیب در استان عمران کشته شدند.

جنگنده های سعودی طی ۴۸ ساعت گذشته همچنین دو منطقه القد و الازهور در منطقه مرزی رازح را بمباران کردند و منطقه آل صبحان در منطقه باقم را هدف قرار دادند.

نیروی هوایی عربستان همچنین پنج بار منطقه المزرق در منطقه حرض استان حجه و سه بار منطقه المصلوب در استان الجوف را بمباران کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.