ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67402
  • ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
  • 173 بازدید
  • ارسال توسط :
نقشه ای که عربستان برای آمریکایی ها کشیده است

نقشه ای که عربستان برای آمریکایی ها کشیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، یک پایگاه خبری یمنی سندی را از نامه نگاری خالد بن سلمان، سفیر عربستان در واشنگتن منتشر کرد که نشان می دهد ریاض با همدستی ابوظبی سرگرم طرح نقشه مفصلی برای انداختن مسئولیت فرماندهی ائتلاف تجاوز به یمن به گردن آمریکا هستند. طبق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

یک پایگاه خبری یمنی سندی را از نامه نگاری خالد بن سلمان، سفیر عربستان در واشنگتن منتشر کرد که نشان می دهد ریاض با همدستی ابوظبی سرگرم طرح نقشه مفصلی برای انداختن مسئولیت فرماندهی ائتلاف تجاوز به یمن به گردن آمریکا هستند. طبق این نقشه، پای امریکا به طور مستقیم به جنگ یمن باز می شود و این کشور تعدادی پایگاه در یمن تأسیس می کند.

این نامه که با عنوان "فوری و فوق العاده محرمانه" ارسال شده است مشتمل بر گزارشی درباره دیدارهای سفیر عربستان و سفیر امارات در امریکا با سفرای اعضای دائم شورای امنیت است. آنها در این دیدارها تلاش می کردند اعضای دائم شورای امنیت را به برگزاری نشست فوق العاده و صدور قطعنامه ای با مضمون مداخله نظامی مستقیم در یمن متقاعد کنند. آنها با دستاویز قرار دادن تأمین امنیت دریانوردی بین المللی در مقابل آنچه که تهدیدات ارتش یمن نامیدند سعی کردند حمایت بین المللی از تجاوز ائتلاف سعودی به یمن را جلب کرده و باب المندب و و بنادر یمن را زیر نظر سازمان ملل قرار دهند.

در این نامه که در پایگاه خبری العربی یمن منتشر شده تصریح شده است که این دیدارها با حضور افسران ارشد اداره امنیت ملی و جاسوسی وزارت دفاع آمریکا برگذار می شده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.