ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67418
  • ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۸:۲۱
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
عملیات گسترده نیروهای یمنی در جبهه های مرزی

عملیات گسترده نیروهای یمنی در جبهه های مرزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، به نقل از منابع یمنی نیروهای یمنی در استان جوف با یک فروند موشک زلزال 2 مواضع مزدوران متجاوز در منطقه حلیف واقع در شهر الغیل را هدف قرار داده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده یا مجروح کردند. در نجران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، به نقل از منابع یمنی نیروهای یمنی در استان جوف با یک فروند موشک زلزال 2 مواضع مزدوران متجاوز در منطقه حلیف واقع در شهر الغیل را هدف قرار داده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده یا مجروح کردند.

در نجران نیز 3 نظامی سعودی را در مناطق الشرفه و الشبکه به هلاکت رساندند. همچنین توپخانه ارتش یمن تجمع مزدوران ارتش سعودی در منطقه تبه الشبکه در مقابل گذرگاه الخضرا و منطقه نهوقه را زیر آتش گرفت.

تک تیراندازان ارتش یمن نیز در مناطق مختلفی از شهر صرواح در مأرب 5 مزدور سعودی را هدف قرار دادند.

همچنین در حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع ارتش سعودی در منطقه الطلعه در نجران، شماری از متجاوزان کشته یا مجروح شدند.

در این عملیات نیروهای یمنی استحکامات و مواضع نظامیان سعودی را در همین منطقه با موشک های کاتیوشا هدف قرار داده و خسارات و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

نیروهای یمنی همزمان با این عملیات به منطقه تبه الخشبا مقابل گذرگاه الخضرا در نجران نیز حمله کرده و خسارات و تلفات سنگینی به متجاوزان وارد کردند.

در عملیات ارتش یمن در تبه الرمضه در جیزان نیز یک دستگاه خودروی نظامی سعودی منهدم شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.