ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67471
  • ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۸:۴۸
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
8 شهید در حمله جنگنده‌های سعودی به صعده در یمن

8 شهید در حمله جنگنده‌های سعودی به صعده در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به دو بخش منبه و باقِم در صعده در شمال یمن، 8 تن به شهادت رسیدند. روز دوشنبه نیز در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش الجراحی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به دو بخش منبه و باقِم در صعده در شمال یمن، 8 تن به شهادت رسیدند.

روز دوشنبه نیز در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش الجراحی در استان الحدیده در غرب یمن، دست کم 30 به شهادت رسیده و ده‌ها تن نیز زخمی شدند.

حملات عربستان سعودی به یمن از ششم فروردین 94 آغاز شده و همچنان ادامه دارد. هدف رژیم سعودی بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت و در نتیجه سلطه بر این کشور است.

مرکز مستقل حقوق و توسعه یمن روز سه‌شنبه (28 آذر) در گزارش آماری خود اعلام کرد: شمار شهدا و مجروحان غیرنظامی در یمن ــ در طول یک‌هزار روز از تجاوزگری مشترک عربستان و آمریکا به این کشور ــ به 35 هزار و 415 نفر رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.