ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67476
  • ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
تخریب ۴۱۵ مرکز بهداشت در یمن در حملات متجاوزان سعودی/ جان باختن ۲۲۳۶ نفر بر اثر ابتلا به وبا

تخریب ۴۱۵ مرکز بهداشت در یمن در حملات متجاوزان سعودی/ جان باختن ۲۲۳۶ نفر بر اثر ابتلا به وبا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از وزارت بهداشت یمن گزارش داد، 415 مرکز بهداشتی این کشور در حملات متجاوزان سعودی به طور کلی یا جزئی ویران شده اند. وزارت بهداشت یمن همچنین آمار مبتلایان به وبا و اسهال در این […]

تخریب ۴۱۵ مرکز بهداشت در یمن در حملات متجاوزان سعودی/ جان باختن ۲۲۳۶ نفر بر اثر ابتلا به وبابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از وزارت بهداشت یمن گزارش داد، 415 مرکز بهداشتی این کشور در حملات متجاوزان سعودی به طور کلی یا جزئی ویران شده اند.

وزارت بهداشت یمن همچنین آمار مبتلایان به وبا و اسهال در این کشور را یک میلیون و شانزده هزار نفر اعلام کرد و افزود بیش از 2236 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری ها جان خود را از دست داده اند.

وزارت بهداشت یمن همچنین افزود بر اساس استانداردهای برنامه جهانی غذا، بیش از 9 میلیون یمنی در آستانه ورود به مرحله گرسنگی هستند.

همچنین وزارت بهداشت یمن گزارش داد، به سبب بسته شدن فرودگاه ها، روزانه 32 بیمار در استان های مختلف این کشور جان خود را از دست می دهند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.