ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67513
  • ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۷:۱۴
  • 371 بازدید
  • ارسال توسط :

تلفات ارتش عربستان در یمن؛ حدود ۱۳۰ کشته و زخمی در 2 ماه آخر 2017

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش عربستان طی دو ماه اخیر سال 2017 متحمل تلفات سنگین جانی در مناطق مختلف یمن شده است. طبق آمار اعلام شده منابع یمنی، 36 سرباز و افسر سعودی در درگیری‎های دو ماه پایانی سال گذشته میلادی به دست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش عربستان طی دو ماه اخیر سال 2017 متحمل تلفات سنگین جانی در مناطق مختلف یمن شده است.

طبق آمار اعلام شده منابع یمنی، 36 سرباز و افسر سعودی در درگیری‎های دو ماه پایانی سال گذشته میلادی به دست نیروهای ارتش یمن و انصارالله در جبهه‎های مرزی «جازان، نجران و عسیر» واقع در جنوب عربستان کشته و ۲۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تعداد تلفات ارتش عربستان در درگیری نظامیان سعودی با نیروهای ارتش یمن و انصارالله در دیگر مناطق مرزی دو کشور در آخرین ماه سال 2017 (دسامبر) به 44 کشته و 22 زخمی افزایش یافته است.

حملات نظامی سعودی‎ها به یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به «دولت عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن، بیش از دو سال و نیم است که ادامه دارد و طی این مدت بیش از 13 هزار نفر از مردم یمن کشته و هزاران نفر دیگر زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.