ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67536
  • ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :

طرح مدارس قرآن «بشارت» در گراش استان فارس آغاز شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بصیری، مدیر مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره مدارس قرآنی بشارت با رویکرد جدید ویژه جوانان و نوجوانان در حال برپایی است.وی با اشاره به اینکه در این دوره بیشتر به سوی ایجاد جذابیت‌ها و سرگمی‌ها برای آموزش غیرمستقیم مفاهیم قرآنی […]

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بصیری، مدیر مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره مدارس قرآنی بشارت با رویکرد جدید ویژه جوانان و نوجوانان در حال برپایی است.
وی با اشاره به اینکه در این دوره بیشتر به سوی ایجاد جذابیت‌ها و سرگمی‌ها برای آموزش غیرمستقیم مفاهیم قرآنی هستیم، عنوان کرد: در این دوره‌ها به صورت تخصصی حفظ آیات موضوعی برای افراد شش تا هشت سال و حفظ اجزاء 29 و 30 برای 9 سال تا 12 سال و حفظ تخصصی و کل برای افراد بالای 12 سال انجام می‌شود.
بصیری اضافه کرد: در این دوره‌ها همچنین در نظر داریم تا برای افرادی که ضعیف هستند به صورت مقدماتی دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی برگزار کنیم تا در کنار آن نیز افراد خوش صدا و دارای صوت خوش جهت پرورش در عرصه قرائت و همچنین حضور در گروه سرود و تواشیح به‌کار گرفته شود.
وی با تأکید بر اینکه دوره‌های مؤسسه سه ماه و به صورت ترمی است، تصریح کرد: هر کدام از شرکت‌کنندگان پس از قبولی در آزمون‌های پایانی به دوره بالاتر راه پیدا می‌کنند.
یادآور می شود، علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون به نشانی www.mqfg.ir مراجعه کنند و یا با شماره 07152445445 تماس بگیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.