ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67543
  • ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار جمعی از مسئولین شهرستان میبد با رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب کبری(س)+ تصاویر

دیدار جمعی از مسئولین شهرستان میبد با رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب کبری(س)+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  میبد خبر، صبح امروز جمعی از مسئولین شهرستان میبد با حضور در منزل رزمندگان میبدی مدافع حرم از رشادت های آنان تقدیر کردند. سرهنگ امیر فلاح فرمانده سپاه میبد در حاشیه این دیدار ها ضمن قدر دانی از ایثار گری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  میبد خبر، صبح امروز جمعی از مسئولین شهرستان میبد با حضور در منزل رزمندگان میبدی مدافع حرم از رشادت های آنان تقدیر کردند.

سرهنگ امیر فلاح فرمانده سپاه میبد در حاشیه این دیدار ها ضمن قدر دانی از ایثار گری و روحیه جهادی رزمندگان اسلام در کشور سوریه اظهار داشت: امروز آوازه مقاومت رزمندگان ایرانی مدافع حرم حضرت عقیله بنی‌هاشم(سلام الله علیها) جهانی شده است. مقاومت پیروز مندانه سربازان اسلام مقابل تروریست‌های چند ملیتی داعش، صورت استکبار و زیاده‌ خواهان دنیا را به خاک مالیده است.

وی ابراز داشت: دفاع از مکتب اهل بیت وظیفه بسیار بزرگی است که امروز بر دوش شما عزیزان است و ان شا الله اجرش نیز نزد حضرت زینب کبری محفوظ است.

فلاح با تاکید بر نقش خانواده های رزمندگان مدافع حرم، افزود: خانواده های رزمندگان مدافع حرم با تحمل سختی ها و دوری از عزیزان خود، سهم به سزایی در این پیروزی ها و تامین امنیت ملی ما دارند و ما باید همواره قدردان آنان باشیم.

گفتنی است رزمندگان غیور مدافع حرم مهدی علیزاده، احمد نبی پور و محمد رضا فرجی پس از طی یک دوره حضور در دفاع از حریم اهل بیت و جنگ علیه تکفیری ها به آغوش مردم پر مهر و خانواده های خود بازگشتند.

فرماندار، فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج میبد، مسئول دفتر امام جمعه، فرمانده گردان امام حسین(ع)، مشاور فرماندار در امور ایثارگران و تعدادی از پاسداران گردان امام حسین (ع) شهرستان میبد در این دیدارها شرکت کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.