ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 67561
  • ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
پدر شهید حججی: پیام شهدا، حمایت از ولایت فقیه است

پدر شهید حججی: پیام شهدا، حمایت از ولایت فقیه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘ محمدرضا حججی ‘ روز پنجشنبه در همایش ائمه جمعه استان اصفهان گفت: شهدا به ما آموختند که نباید حتی یک گام از رهبر و ولی فقیه عقب تر یا جلو تر بیافتیم. وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بخوبی راه را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘ محمدرضا حججی ‘ روز پنجشنبه در همایش ائمه جمعه استان اصفهان گفت: شهدا به ما آموختند که نباید حتی یک گام از رهبر و ولی فقیه عقب تر یا جلو تر بیافتیم.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بخوبی راه را به ملت ایران و جهان تشیع نشان داد، ادامه داد: هرگاه ملت ایران از مسیر خود غفلت کند امام (ره) و فرزندان شهید او، راه را به جامعه نشان می دهند و به مردم گوشزد می کنند که تنها راه نجات این ملت پیروی از ولی فقیه است.
پدر این شهید مدافع حرم اظهارکرد: شهید حججی نیز در مقطعی از انقلاب اسلامی، مظلومیت شهدای مدافع حرم که در اوج غربت و مظلومیت به شهادت می رسند را به مردم نمایان ساخت.
وی گفت: مردم بیدار ایران اسلامی در هر موقعیتی حماسه می آفرینند و همانگونه که در تشییع شهدای غواص حماسه آفریدند، در تشییع شهید حججی نیز به جهان نشان دادند که راه شهدا که همان اطاعت از رهبری است را ادامه خواهند داد.
پدر شهید حججی با تقدیر از مردم به واسطه حماسه تشییع این شهید، گفت: اگر چه بخشی از جلوه گر شدن این شهید به واسطه رزق حلال و تلاش و عبادات این شهید بود، ولی در اصل خدا می خواست پیام غربت شهدای مدافع حرم به گوش جهانیان رسیده شود.
وی تصریح کرد: شهدا بهتر از هر کس نعمت اسلام، انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را شناختند که جان خود را برای حفظ و حراست از آن فدا کردند.
مادر شهید حججی نیز در این مراسم تصریح کرد: تداوم بر نماز شب، روزه های مستحبی و احترام به والدین رمز موفقیت و شهادت محسن بود.
همایش ائمه جمعه استان اصفهان روز پنجشنبه به میزبانی استانداری اصفهان در تالار شهروند اصفهان برگزار شد.
ائمه جمعه استان اصفهان پس از حضور در این همایش بصورت کفن پوش در مراسم در راهپیمایی حمایت از آرامش و بیزاری از تنش شرکت کردند.
شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیر نجف آباد و مدافع حرم بود که مرداد امسال در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از 2 روز اسارت، تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن، او را به شهادت رساندند.
شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پردازد.از این شهید فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.
7134/ 2093 ** خبرنگار: محمد کامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.