ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67563
  • ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
بیماری دیفتری در یمن نزدیک به ۵۰۰ نفر را مبتلا کرده است

بیماری دیفتری در یمن نزدیک به ۵۰۰ نفر را مبتلا کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، در سایه تداوم محاصره ظالمانه سعودی‌ها، سازمان بهداشت جهانی امروز پنجشنبه در گزارشی اعلام کرد که تا کنون دست کم ۴۷۱ نفر در یمن به بیماری خطرناک دیفتری مبتلا شده اند. در بیانیه صادره از سوی سازمان بهداشت جهانی در این خصوص آمده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، در سایه تداوم محاصره ظالمانه سعودی‌ها، سازمان بهداشت جهانی امروز پنجشنبه در گزارشی اعلام کرد که تا کنون دست کم ۴۷۱ نفر در یمن به بیماری خطرناک دیفتری مبتلا شده اند.

در بیانیه صادره از سوی سازمان بهداشت جهانی در این خصوص آمده است: از زمان شیوع این بیماری در اواسط ماه آگوست سال گذشته میلادی از هر ۱۰ نفر یک نفر به خاطر این بیماری جان خود را از دست داده است.

این در حالیست که بر اساس اعلام این نهاد بین المللی از ۲۷ آوریل سال جاری میلادی تا کنون حدود یک میلیون مورد ابتلا به بیماری وبا در یمن مشاهده شده و حدود ۲ هزار و ۳۰۰ شهروند این کشور نیز جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند.

لازم به ذکر است، با توجه به ادامه حملات ددمنشانه سعودی ها به کشور یمن و تداوم محاصره ظالمانه این رژیم، میلیون ها نفر از مردم این کشور آواره شده اند و بالطبع به دلیل عدم دسترسی به آب آشامیدنی و عدم جمع آوری زباله ها، مردم این کشور هر روز در معرض خطر مبتلا به بیماری های گوناگون قرار دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.