ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67592
  • ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۸:۴۲
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک موشک قاهر۲ به مواضع مزدوران وابسته به آل سعود

شلیک موشک قاهر۲ به مواضع مزدوران وابسته به آل سعود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به فاصله ساعاتی پس از آزمایش موفقیت موشک بالستیک ضد هدف سعودی از شلیک موشک به مواضع مزدوران وابسته به آل سعود در ساحل غربی یمن خبر داد. یک منبع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به فاصله ساعاتی پس از آزمایش موفقیت موشک بالستیک ضد هدف سعودی از شلیک موشک به مواضع مزدوران وابسته به آل سعود در ساحل غربی یمن خبر داد.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: موشک «قاهره ۲ ام» به دقت به هدفش اصابت کرده است. عملیات هدف قرار دادن مواضع مزدوران پس از رصد دقیق تحرکات آنها در منطقه رخ داد.

شایان ذکر است که یک منبع نظامی یمنی قبلا بیان کرد: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، آزمایش موشک بالستیک موفقیت آمیز کوتاه برد ضد یک هدف نظامی در عربستان سعودی انجام داده است.

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک موشک برکان ۲ در ۱۹ دسامبر گذشته به کاخ یمامه در ریاض مرحله جدیدی از رویارویی با دشمن متجاوز را شروع کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.