ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67594
  • ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۸:۵۳
  • 130 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک ۲ فروند موشک بالستیک یمن به سمت مواضع شبه‏‎نظامیان سعودی

شلیک ۲ فروند موشک بالستیک یمن به سمت مواضع شبه‏‎نظامیان سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598 به نقل از فارس، نیروهای یمنی صبح روز جمعه یک فروند موشک بالستیک کوتاه بُرد را به سمت پایگاه نظامی ارتش عربستان در منطقه «نجران» واقع در جنوب عربستان سعودی شلیک کردند. یک منبع امنیتی یمن در همین ارتباط به المسیره گفته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598 به نقل از فارس، نیروهای یمنی صبح روز جمعه یک فروند موشک بالستیک کوتاه بُرد را به سمت پایگاه نظامی ارتش عربستان در منطقه «نجران» واقع در جنوب عربستان سعودی شلیک کردند.

یک منبع امنیتی یمن در همین ارتباط به المسیره گفته که این موشک بالستیک به سمت پایگاه «قوه الواجب» در نجران شلیک شده و دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

شبکه خبری المسیره ساعتی پس از شلیک این موشک گزارش داد که نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارالله صبح امروز یک فروند موشک بالستیک دیگر از نوع «قاهر ام2» را به سمت محل تجمع شبه‎نظامیان ائتلاف سعودی در «سواحل غربی» یمن شلیک کردند.

در همین حال، خبرگزاری رسمی یمن «سبا» گزارش داد که نیروهای یمنی صبح امروز با شلیک یک فروند موشک «زلزال۲» مواضع نظامیان سعودی و شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی و دولت مستعفی یمن را در جنوب منطقه «الموسم» در «جازان» واقع در جنوب عربستان منهدم کردند که در پی آن چندین نفر کشته و زخمی شدند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله پس از شلیک موشک بالستیک برکان اچ2 به سمت کاخ الیمامه در ریاض در تاریخ 19 دسامبر گذشته، اعلام کرده بودند که مرحله جدیدی از درگیری و مقابله با عربستان سعودی آغاز شده است.

بر اساس آخرین آمار، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله در سال گذشته میلادی(2017)، 45 فروند موشک بالستیک را به عمق خاک عربستان و امارات و پایگاه‌‏های نظامی آنها و مزدوران ائتلاف سعودی از جمله سه فروند برکان 2، سه فروند موشک برکان 1، سه فروند موشک برکان اچ2 و سه موشک بالستیک زلزال شلیک کردند(جزئیات بیشتر).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.