ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67691
  • ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۳:۲۵
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
هُشدار عربستان به ایران

هُشدار عربستان به ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ائتلاف نظامی تحت رهبری ریاض پس از شلیک موشک بالستیک جدید انصارالله به سوی خاک عربستان، باردیگر نوک پیکان حملات خود را به سمت ایران نشانه گرفت. جنبش انصارالله روز جمعه برای سومین بار پس از نوامبر گذشته موشکی بالستیک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ائتلاف نظامی تحت رهبری ریاض پس از شلیک موشک بالستیک جدید انصارالله به سوی خاک عربستان، باردیگر نوک پیکان حملات خود را به سمت ایران نشانه گرفت.

جنبش انصارالله روز جمعه برای سومین بار پس از نوامبر گذشته موشکی بالستیک به سوی خاک عربستان شلیک کردند که به گفته مقامات سعودی بر فراز آسمان رهگیری و منهدم شده است.

ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف نظامی تحت رهبری عربستان ساعاتی بعد در اظهاراتی که خبرگزاری رسمی عربستان آنرا منتشر کرد، مدعی شد: «اقدام خصمانه حوثی های تحت حمایت ایران بار دیگر از مداخله رژیم ایران و حمایت این کشور از شورشیان یمنی حکایت دارد.»

به گفته سخنگوی ائتلاف نظامی تحت رهبری عربستان «این موشک مناطقی غیرنظامی و پرجمعیت را هدف قرار داده بود» که پس از رهگیری و انهدام تنها سبب ایجاد خسارات مادی کوچک شد.

ترکی الماکلی در ادامه با متهم کردن تهران به ادامه ارسال موشک های بالستیک و تسلیحات نظامی به گروه های مسلح غیر قانونی، از جامعه بین الملل خواست «با اتخاذ تدابیر جدی و کارآمد مانع نقض قطعنامه های سازمان ملل متحد توسط ایران شوند.»

عربستان سعودی در جریان شلیک دو موشک اخیر از یمن به سوی خاک عربستان نیز تهران را به عنوان عامل اصلی این حمله متهم و این اقدام را نوعی اعلام جنگ قلمداد کرده بودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.