ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67711
  • ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۸:۱۹
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
تأکید سازمان ملل بر لزوم گشایش بنادر یمن

تأکید سازمان ملل بر لزوم گشایش بنادر یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری العرب الیوم؛ معاون دبیر کل سازمان ملل در امور کمک‌های بشردوستانه در این بیانیه گفت: 22 میلیون نفر از شهروندان یمن به کم‌های بشردوستانه نیاز فوری دارند و بیش از هشت میلیون نفر از آن‌ها در […]

تأکید سازمان ملل بر گشایش بنادر یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری العرب الیوم؛ معاون دبیر کل سازمان ملل در امور کمک‌های بشردوستانه در این بیانیه گفت: 22 میلیون نفر از شهروندان یمن به کم‌های بشردوستانه نیاز فوری دارند و بیش از هشت میلیون نفر از آن‌ها در یک‌قدمی قحطی به سر می‌برند.

وی گفت: با تخصیص 50 میلیون دلار به صندوق مرکزی «کمک فوری» موافقت شده است که در نوع خود بزرگترین کمک بشردوستانه برای نجات جان انسان‌ها در یمن خواهد بود.

لوکوک بر اهمیت کاهش درگیری‌های زمینی و بمباران هوایی را که در هفته‌های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است، تأکید کرد و گفت: درگیری مسلحانه عامل مستقیم کشتار جمعی و آسیب مردم و تخریب زیرساخت‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به وضع انسانی موجود در یمن بر ضرورت گشایش همه بنادر این کشور برای رفع 90 درصدی نیازهای اساسی از جمله غذا و دارو تأکید کرد.

معاون دبیر کل سازمان ملل در امور کمک‌های بشردوستانه خاطرنشان کرد که کمک‌های بشردوستانه از سوی خیرین با وجود محدودیت‌های اخیر و افزایش جنگ، میلیون‌ها نفر را در سال 2017 نجات داده است.

وی ابراز امیدواری کرد که کمک‌های مردمی و انسان‌دوستانه برای تأمین مالی فوری برای کمک به یمنی‌ها راه‌ گشا باشد و بر ضرورت پایان درگیری‌ها در یمن تأکید کرد/.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.