ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67723
  • ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۹:۴۴
  • 167 بازدید
  • ارسال توسط :
پیروزهای راهبردی انصارالله در مناطق مختلف یمن/ نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی در لاک دفاعی فرو رفتند/ ۲۹۰ تن از نیروهای متجاوز و شورشی کشته و زخمی شدند + نقشه میدانی و فیلم

پیروزهای راهبردی انصارالله در مناطق مختلف یمن/ نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی در لاک دفاعی فرو رفتند/ ۲۹۰ تن از نیروهای متجاوز و شورشی کشته و زخمی شدند + نقشه میدانی و فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از یمن حاکیست، کمیته های مردمی جنبش انصارالله و نیروهای ارتش پس از درگیری های سنگین چند روزه در استان «لحج» موفق شدند با وارد کردن ضربات مهلک به نیروهای ائتلاف سعودی، پیروزی های مهمی را به دست آورند. بیشترین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از یمن حاکیست، کمیته های مردمی جنبش انصارالله و نیروهای ارتش پس از درگیری های سنگین چند روزه در استان «لحج» موفق شدند با وارد کردن ضربات مهلک به نیروهای ائتلاف سعودی، پیروزی های مهمی را به دست آورند.

بیشترین درگیری های استان «لحج» در حومه منطقه راهبردی «طور الباخه» به وقوع پیوست و در نهایت نیروهای یمنی توانستند با عقب راندن نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی، رشته کوه های «القرن» یا همان «جبلیه» را به کنترل خود درآورند.

رشته کوه های «جبلیه» بر مناطق مرزی استان «عدن» (پایگاه اصلی نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی) اشراف کامل دارند و همین مسئله اهمیت این منطقه را چند برابر کرده است؛ در جریان پاکسازی این منطقه حدود ۱۳۰ تن از نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند.

با پاکسازی های صورت گرفته در این محور، نیروهای یمنی بر منطقه «شعب الاوسط» هم اشراف پیدا کردند و می توان این منطقه تحت اشغال نیروهای متجاوز سعودی را از لحاظ نظامی ساقط شده دانست. در جریان عملیات نیروهای یمنی در حومه منطقه «طورالباخه» خسارت سنگینی به نیروهای متجاوز سعودی، اماراتی و منصور هادی وارد شد.

کمیته های مردمی انصارالله و نیروهای ارتش یمن همچنین ارتفاع راهبردی «الرکیزه» را هم به کنترل خود درآوردند؛ در جریان پاکسازی این ارتفاع هم ۷۰ تن از نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، ارتفاع «الرکیزه» در نزدیکی پایگاه نظامی و مهم «العند» واقع شده است؛ این پایگاه نظامی مهم ترین اتاق عملیات نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی در جنوب شرق استان لحج به شمار می آید.

از استان «الجوف» هم خبر می رسد، نیروهای انصارالله و ارتش یمن در یک عملیات ویژه توانستند چند انبار سلاح و پایگاه نیروهای ائتلاف سعودی را در منطقه «مزویه» منهدم کنند. در این عملیات هم آمار کشته ها و زخمی های نیروهای متجاوز به ۵۰ تن رسیده است.

از سویی دیگر، نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی در استان الجوف درصدد بودند با حملات گسترده، ارتفاع «قعیطه» را در منطقه «حام» (مدیریت المتون) به اشغال خود درآورند که با هوشیاری نیروهای انصارالله ناکام ماندند. در جریان این درگیری ها ۴۰ تن از نیروهای وابسته به ائتلاف از پای درآمدند.

از استان «البیضاء» هم خبرها حاکیست، نیروهای یمنی در عملیاتی غافلگیرانه در منطقه «ناطع» توانستند چند پایگاه نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی را منهدم کنند؛ در استان تعز هم درگیری ها در حومه  شهر «الخوخه» ادامه دارد و نیروهای یمنی تلاش می کنند خود را به منطقه «یختل» برسانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی در یک ماه گذشته در حال هجومی قرار داشتند اما با تجدید قوای نیروهای یمنی به لاک دفاعی فرو رفته اند و با بالا رفتن آمار تلفات، فرمانده هان میدانی آنان حاضر به اعزام نیروهای کمکی به مناطق درگیری نیستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.