ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67731
  • ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :

احداث مقبره سردار بی‌سر مدافع حرم طی دو هفته آینده در گلزار شهدای شیراز

سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در پاسخ به اینكه آخرین وضعیت احداث المان سردار بی‌سر مدافع حرم،‌ شهید عبدالله اسكندری به كجا رسیده است، گفت: به جای احداث المان، بنای احداث مقبره شهید اسكندری را در گلزار شهدای شیراز داریم. پیمانكار […]

سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در پاسخ به اینكه آخرین وضعیت احداث المان سردار بی‌سر مدافع حرم،‌ شهید عبدالله اسكندری به كجا رسیده است، گفت: به جای احداث المان، بنای احداث مقبره شهید اسكندری را در گلزار شهدای شیراز داریم.

پیمانكار احداث مقبره انتخاب شده است
وی افزود: دقیقاً در كنار مزار شهید دوران، با فاصله‌ای مقبره شهید اسكندری نیز ساخته خواهد شد كه در این راستا پیمانكار این كار هم انتخاب شده است و به زودی وارد مرحله اجرا می‌شود.

قطعاً تا دهه فجر، مقبره شهید اسكندری ساخته شده است
محمدی با بیان اینكه احداث مقبره شهید عبدالله اسكندری حداكثر ظرف یكی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید، گفت:‌ تاریخ دقیق اتمام این كار را نمی‌توانم اعلام كنم اما قطعاً تا دهه فجر و یا حتی زودتر از آن كار احداث این مقبره به پایان خواهد رسید.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس اظهار كرد: ما دقیقاً همان چیزی كه برای شهید دوران احداث كرده‌ایم،‌ برای این شهید بزرگوار نیز احداث خواهیم كرد.

یادمان شهید اسكندری توسط شهرداری ساخته شده است
وی با یادآوری اینكه یادمان شهید عبدالله اسكندری در سطح شهر شیراز ساخته شده است، گفت: به‌همت شهرداری شیراز بعد از اكبرآباد، پل ورودی شیراز به نام شهید اسكندری نام‌گذاری شده و تندیسی نیز از این شهید بزرگوار در همان مكان ساخته شده است.
محمدی ادامه داد: با این تفاسیر چون خانواده شهید و سایر افراد نظرشان این بود كه در دارالرحمه مقبره‌ای برای شهید اسكندری احداث شود، لذا ما نیز طبق كارشناسی‌های انجام شده، محلی را برای احداث مقبره شهید در نظر گرفتیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.