ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67747
  • ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۴:۴۳
  • 310 بازدید
  • ارسال توسط :
چگونه در زمستان از بیماری‌های حاد تنفسی جلوگیری کنیم؟ +اینفوگرافیک

چگونه در زمستان از بیماری‌های حاد تنفسی جلوگیری کنیم؟ +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مدت کوتاهی است که از آغاز زمستان می گذرد، فصلی که زیبایی های بسیاری رای برای ما به ارمغان می آورد و با این زیبایی سحرانگیز چشمان ما را مسحور خود می کند اما در […]

چگونه در زمستان از بیماری‌های حاد تنفسی جلوگیری کنیم؟ +اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مدت کوتاهی است که از آغاز زمستان می گذرد، فصلی که زیبایی های بسیاری رای برای ما به ارمغان می آورد و با این زیبایی سحرانگیز چشمان ما را مسحور خود می کند اما در پس این لباس سفیدی که زمستان برای زمین هدیه آورده سوغاتی های خطرناکی نیز وجود دارد.

چیزهایی که اگر نسبت به آنها بی توجه باشیم می توانند به راحتی برایمان دردسر ساز شوند و تمام شرینی که از تماشای دانه های بلورین برف نصیب ما شده را به کاممان تلخ کنند.

در این فصل که بدن انسان با سرماخوردگی های ساده کمی نسبت به قبل ضعیف تر می شود،برای ابتلا به بیماری های گوناگون از جمله مشکلات تنفسی حاد بیشتر آمادگی پیدا می کند.

طبیعی است که به خاطر سرما همه در و پنجره ها بسته اند و حتی کوچترین درزهای آنها نیز کیپ می شود تا مبادا سوز و سرما از لا به لای آن به ما سرایت کند.

از این رو محیط دربسته و گرمی که ما در آن هستیم ،حاوی هوای محدودی است که بازدم افراد نیز با آن مخلوط می شود، اگر یکی از اشخاص حاضر در اتاق سرماخورده و حامل ویروس باشد که دیگر هیچ!همین کافی است تا خود را در خطر ابتلا به یک بیماری تنفسی قرار دهیم .

بنابر این باید چه کرد که بتوان از پس این مشکل بر آمد و به آن اجازه نداد که ما را در بستر بیماری اسیر یا زندگی روزمره مان را مختل کند؟

راه حل آنقدرها هم که فکر می کنید مشکل نیست کافی است تا چند توصیه ساده اما مفید و موثر را به گوش خود آویزه کنید و همین طور پر قدرت از زیبایی های این فصل سرد و زیبا لذت ببرید.

چگونه در زمستان از بیماری‌های حاد تنفسی جلوگیری کنیم؟ +اینفوگرافیک 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.