ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67773
  • ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۷:۱۵
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس کمیته انقلاب یمن دیدار با معاون نماینده سازمان ملل را رد کرد

رئیس کمیته انقلاب یمن دیدار با معاون نماینده سازمان ملل را رد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المنار، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن روز شنبه دیدار با معین شریم، معاون فرستاده سازمان ملل به این کشور را که وارد صنعا شده، رد کرد. الحوثی در نامه مکتوبی به معاون فرستاده سازمان ملل دیدار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المنار، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن روز شنبه دیدار با معین شریم، معاون فرستاده سازمان ملل به این کشور را که وارد صنعا شده، رد کرد.

الحوثی در نامه مکتوبی به معاون فرستاده سازمان ملل دیدار با وی را رد و تأکید کرد: از آنجا که سازمان ملل همچنان به مسئولیت‌های خود در قبال یمن عمل نمی‌کند و محاصره و محرومیت کارمندان از حقوقشان و وخامت اوضاع معیشتی ادامه دارد، مردم یمن اعتمادشان را به مذاکرات بی‌فایده سیاسی از دست داده‌اند درنتیجه ما در کنار مردممان می‌مانیم و از این دیدار عذر می‌خواهیم.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن نامه مکتوبی را برای آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل نیز فرستاد و در آن تأکید کرد: پرداخت حقوق تمامی کارمندان دولت و هزینه‌های راه‌اندازی بیمارستان‌ها و نهادهای خدماتی آغاز راهکار واقعی برای خروج از محاصره و خروج از شبح گرسنگی است که مردم یمن را تهدید می‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.