ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67793
  • ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
  • 503 بازدید
  • ارسال توسط :
کنگره ملی “مصطفای شهید” در اهواز برگزار شد

کنگره ملی “مصطفای شهید” در اهواز برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، به منظور بزرگداشت شهید مصطفی احمدی روشن از شهدای هسته‌ای کشور کنگره ملی «مصطفای شهید» با گفتمان جوان مؤمن انقلابی در اهواز برگزار شد. در این برنامه معنوی که امروز دوشنبه 18 دی ماه در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، به منظور بزرگداشت شهید مصطفی احمدی روشن از شهدای هسته‌ای کشور کنگره ملی «مصطفای شهید» با گفتمان جوان مؤمن انقلابی در اهواز برگزار شد.

در این برنامه معنوی که امروز دوشنبه 18 دی ماه در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد اساتید، دانشجویان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این برنامه حضور یافتند و یاد و خاطره شهید مصطفی احمدی روشن را گرامی داشتند.

 جمعی از خانواده‌های معظم شهدا از جمله خانواده شهید سید محمدعلی حکیم از شهدای دانشجوی شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، خانواده شهید سید مرتضی شفیعی از شهدای عملیات کربلای 4، خانواده جانباز شهید سید اصلان حسینی و دوستان شهید حجت‌الله رحیمی از شهدای باغملک نیز در این برنامه حضور داشتند.

همچنین خانواده شهدای مدافع حرم خوزستان از جمله خانواده شهید سید مهدی موسوی نخستین شهید مدافع حرم اهواز، خانواده سردار شهید هادی کجباف و خانواده شهید حسن حزباوی حضوریافتند و به شهید احمدی روشن ادای احترام کردند.

خانواده سردار شهید سید حمید تقو‌ی‌فر، پنجمین شهید مدافع حرم خوزستان فرزند شهید سید نصرالله تقوی‌فر و برادر شهید سید خسرو تقوی‌فر نیز در کنگره ملی «مصطفای شهید» در اهواز شرکت کردند.

رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن نیز در کنگره ملی «مصطفای شهید» در اهواز حضور یافت.

وی در حاشیه این برنامه در سخنان کوتاهی از برگزار کنندگان این کنگره از جمله  دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تقدیر کرد.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن با بیان اینکه هر کدام از دانشجویان دختر و پسر برای من مصطفی هستند، خاطرنشان کرد: از همه این عزیزان هم که برای برگزاری این یادواره تلاش کردند نیز قدردانی می‌کنم.

در این برنامه همچنین یاد و خاطره شهید رضا قشقایی یار همراه شهید احمدی روشن نیز گرامی داشته شد و حاضران به این شهید عزیز نیز ادای احترام کردند.

کنگره ملی «مصطفای شهید» با گفتمان جوان مؤمن انقلابی همزمان با سالروز تدفین 5 شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مقارن بود.

بزرگداشت 23 شهید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز در کنگره ملی «مصطفای شهید» با گفتمان جوان مؤمن انقلابی انجام شد.

شهید مصطفی احمدی روشن در 17 شهریور ماه سال 1358 در بیمارستان بوعلی شهر همدان به دنیا آمد و ساعت 8:30 صبح 21 دی ماه سال 1390، در حالی که عازم محل کار خود بود، در خیابان شهید گل ‌نبی (میدان کتابی) تهران روبه ‌روی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طبابایی، هدف عملیات تروریستی دو موتور سوار قرار گرفت و به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.