ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67822
  • ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۵:۵۳
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله جنگنده‌های سعودی به «حدیده» 5 شهید برجای گذاشت

حمله جنگنده‌های سعودی به «حدیده» 5 شهید برجای گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری رسمی یمن(سبأنت)؛  جنگنده‌های متجاوز سعودی، ساختمان شیلات بندر «خوبه» در استان حدیده را مورد هدف قرار داده که بر اثر آن 5 کارگر یمنی به شهادت رسیدند. همچنین جنگنده‌های عربستان بندر «خوبه» در استان حدیده را نیز […]

کشته‌شدن پنج کارگر یمنی در حمله جنگنده‌های عربستان به بندر حدیدهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری رسمی یمن(سبأنت)؛  جنگنده‌های متجاوز سعودی، ساختمان شیلات بندر «خوبه» در استان حدیده را مورد هدف قرار داده که بر اثر آن 5 کارگر یمنی به شهادت رسیدند.

همچنین جنگنده‌های عربستان بندر «خوبه» در استان حدیده را نیز چندین مرتبه بمباران کردند.

این در حالی است که صالح صماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن دیروز(18 دی‌ماه) در گفت‌وگو با معین شریم، معاون فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن گفت: اگر عملیات نظامی به استان حدیده ادامه یابد، مسیر کشتیرانی بین‌المللی را در دریای سرخ قطع خواهد کرد.

یادآور می‌شود حملات ائتلاف عربی توسط عربستان از ششم فروردین ماه 94 بیش از هشت هزار و 700 کشته و ده ها زخمی برجای گذاشته است.

مرکز مستقل حقوق و توسعه یمن روز ۲۸ آذرماه در گزارش آماری خود اعلام کرد که شمار شهدا و مجروحان غیرنظامی در یمن، در طول هزار روز از تجاوزگری مشترک عربستان و آمریکا به این کشور به ۳۵ هزار و ۴۱۵ نفر رسیده‌ است/.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.