ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 67830
  • ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۶:۱۳
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :

آهنگ پیشواز تلفن شهید حججی چه بود؟+صوت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز، شب شعر مقاومت  د رتاریخ یکم شهریور ماه ۹۶ در خانه انقلاب و ولایت اصفهان با حضور شعرای برجسته استانی و کشوری با محوریت شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی برگزار شد. در این شب شعر که با حضور خانواده محترم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز، شب شعر مقاومت  د رتاریخ یکم شهریور ماه ۹۶ در خانه انقلاب و ولایت اصفهان با حضور شعرای برجسته استانی و کشوری با محوریت شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی برگزار شد.
در این شب شعر که با حضور خانواده محترم شهید حججی برگزار گردید شعرای جوان اشعار و سروده‌های خود را در وصف این شهید و دیگر شهدای جبهه مقاومت قرائت نمودند.
در حاشیه این شب شعر همسر شهید حججی در گفتگوی اختصاصی و کوتاه خود با سایت شهید کاظمی‌عنوان نمود :
پیشواز تلفن همراه آقا محسن قطعه از سخنرانی شهید کاظمی‌بود که با این جمله شروع می‌شد:
ما اهل اینجا نیستیم …ما اهل اینجا نیستیم ما اهل جای دیگه هستیم باید برای اونجا خیلی ما تلاش بکنیم ، ما یک صف بزرگی جلومون وایسادن ماها رو تحویل می‌گیرن اون صف رو ما کاری نکنیم رو برگردونه از ما ، دلها رو بسپارید به خدای متعال متوسل بشید به ائمه اطهار در راس اونها امام حسین شهید عزیز ، پرچم دار این حرکته ما و افتخار بکنیم که ما سربازان فرزند او حضرت مهدی هستیم و امروز زیر پرچم حضرت ایت الله العظمی‌خامنه ای داریم این لشکر و این سپاه و این سازمان رو اداره می‌کنیم که تحویل بدیم به حضرت مهدی .

دریافت.mp3

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.