ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67841
  • ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۷:۰۷
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
فعال سازی سامانه‌ دفاع هوایی جدید ارتش یمن

فعال سازی سامانه‌ دفاع هوایی جدید ارتش یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، عزیز راشد، معاون سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارالله در گفتگو با شبکه ماهواره‌ای المسیره اظهار داشت: می‌توانیم بگوییم خنثی‌سازی و مقابله با حملات جنگنده‌های دشمن وارد مرحله اجرایی شده است. راشد گفت: این دستاورد نظامی در حوزه دفاع هوایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، عزیز راشد، معاون سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارالله در گفتگو با شبکه ماهواره‌ای المسیره اظهار داشت: می‌توانیم بگوییم خنثی‌سازی و مقابله با حملات جنگنده‌های دشمن وارد مرحله اجرایی شده است.

راشد گفت: این دستاورد نظامی در حوزه دفاع هوایی یمن ماحصل دستور عبد الملک الحوثی، رهبر انصارالله و تلاش‌های وزارت دفاع است.

معاون سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن افزود: تنها چند ساعت پس از سقوط یک جنگنده ائتلاف عربی در شمال شرق صعده، بخش دفاع هوایی ارتش از هدفگیری یک فروند جنگنده اف ۱۵ ائتلاف در صنعاء توسط یک موشک زمین به هوا خبر داد.

وی در ادامه گفت: در دو بخشنامه نظامی به اداره دفاع هوایی یمن تاکید شده، به رغم تقلای ائتلاف عربی برای ناکام گذاشتن تلاش‌های بین‌المللی در لغو محاصره یمن خنثی سازی حملات جنگنده‌های دشمن با آغاز سال جدید میلادی وارد مرحله اجرایی شده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.