ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67889
  • ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۸:۳۳
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگ تنها راه حل شکست تروریسم نیست/ بحران یمن باید از طریق دیپلماتیک حل شود

جنگ تنها راه حل شکست تروریسم نیست/ بحران یمن باید از طریق دیپلماتیک حل شود

سپهبد ناصرخان جنجوعا مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برگزاری دومین کنفرانس امنیتی تهران اظهار کرد: کنفرانس امنیتی تهران، کنفرانس بسیار خوبی بود و در این کنفرانس چالش‌هایی که علیه امنیت منطقه وجود دارد و همچنین راهکارهای مقابله با آنها مورد […]

////سپهبد ناصرخان جنجوعا مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برگزاری دومین کنفرانس امنیتی تهران اظهار کرد: کنفرانس امنیتی تهران، کنفرانس بسیار خوبی بود و در این کنفرانس چالش‌هایی که علیه امنیت منطقه وجود دارد و همچنین راهکارهای مقابله با آنها مورد بحث قرار گرفت.

مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان افزود: خیلی خوشحالم که به این کنفرانس دعوت شدم و در تهران حضور دارم.

وی درباره راهکارهای مقابله با پدیده تروریسم گفت: کارهای زیادی وجود دارد که برای مقابله با تروریسم باید انجام شود.

 سپهبد جنجوعا تاکید کرد: تروریسم تنها به یک منطقه محدود نیست و اکنون به یک پدیده جهانی تبدیل شده است بنابراین برای شکست آن باید به دنبال رویکردهای منطقه‌ای و جهانی بود.

مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان با اشاره به اینکه جنگ تنها راه حل شکست تروریسم نیست، اظهار کرد: باید به ریشه‌های تروریسم توجه شود که این مسئله نیازمند رویکردهای نرم و فرهنگی است.

وی ادامه داد: ما نباید همه جا وارد جنگ با تروریسم شویم و باید به دنبال تدوین راهبردهای سازنده برای مقابله با این پدیده باشیم.

سپهبد جنجوعا با اشاره به اهمیت روابط دو کشور ایران و پاکستان اظهار کرد: معتقدم ایران و پاکستان نه تنها در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی بلکه باید در همه حوزه‌ها با یکدیگر همکاری نزدیکی داشته باشند.

مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان با بیان اینکه نزدیکی روابط دو ملت ایران و پاکستان حائز اهمیت است، افزود: اگر مردم دو کشور با یکدیگر رابطه داشته باشند، این به معنای یک ارتباط واقعی است چون وقتی به دنبال تعمیق روابط دو کشور هستیم باید به نزدیکی روابط دو ملت توجه کنیم.

سپهبد جنجوعا تاکید کرد: ایران و پاکستان باید در همه حوزه های سیاسی، اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و اقتصادی همکاری داشته باشند.

مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان افزود: در حال حاضر ایران و پاکستان روابط بسیار خوبی با یکدیگر دارند و این رابطه را باید بیشتر توسعه دهیم چرا که ایران و پاکستان دو کشور برادر هستند.

وی تاکید کرد: ما هر دو همسایه هستیم و تنها یک گزینه داریم، آن هم داشتن روابط دوستانه به یکدیگر است.

سپهبد جنجوعا با اشاره به بحران یمن اظهار کرد: مردم یمن رنج‌های زیادی را متحمل شده‌اند و ما خواهان صلح و ثبات پایدار در این کشور هستیم.

مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان با بیان اینکه جنگ یمن باید به پایان برسد، گفت: تنها راهکار بحران یمن ابزارهای دیپلماتیک است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سوریه هم آرزوی صلح و ثبات داریم و امیدواریم جهان اسلام، یک جهان متحدتر شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.