ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68019
  • ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
  • 136 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکر مطهر شهید علی محمد محمدی در سمنان +عکس

تشییع پیکر مطهر شهید علی محمد محمدی در سمنان +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، پیکر شهید علی محمد محمدی، از شهدای مدافع حرم با حضور ایت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان، چاووشی استاندار سمنان، جمعی از مسوولین و اقشار مختلف مردم در سمنان تشییع و به خاک سپرده شد. آیین تشییع از مسجد تاریخی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، پیکر شهید علی محمد محمدی، از شهدای مدافع حرم با حضور ایت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان، چاووشی استاندار سمنان، جمعی از مسوولین و اقشار مختلف مردم در سمنان تشییع و به خاک سپرده شد.

آیین تشییع از مسجد تاریخی امام و وعده گاه نمازجمعه سمنان آغاز و تا گلزار شهدای سمنان در امامزاد یحیی(ع) سمنان بر فراز دست مردم ولایی سمنان برگزار شد.

 آیین استقبال از پیکر مطهر شهید علی محمد نیز پنج شنبه این هفته در کوشک امام رضا(ع) سمنان برگزار شد. همچنین آیین وداع با این شهید نیز شب گذشته با حضور دوستداران مکتب عاشورا برگزار شد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان اعلام کرد: آیین‌های سوم و هفتم این مدافع حرم در مسجد امام موسی کاظم(ع) مهمانشهر افاغنه سمنان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.