ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68063
  • ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :

زندگی نامه شهید مدافع حرم صفدر حیدری، منتشر خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نورآنلاین، محمودی در این خصوص اظهار داشت:  به درخواست بیت محترم این شهید والا مقام و موافقت آیت الله شیرازی نماینده محترم ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، زندگی نامه ی داستانی شهید صفدر حیدری به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نورآنلاین، محمودی در این خصوص اظهار داشت:  به درخواست بیت محترم این شهید والا مقام و موافقت آیت الله شیرازی نماینده محترم ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، زندگی نامه ی داستانی شهید صفدر حیدری به قلم محمد محمودی نورآبادی کتاب خواهد شد.

در همین راستا و برای کیفیت کار، نویسنده در جریان سفر دو هفته ای به مناطق جنگی کشور سوریه، از نبل و الزهرا و محل شهادت این شهید نیز بازدید کرده است.

 

گفتنی است، سرهنگ صفدر حیدری جانشین گردان توپخانه پادگان شهید آیت الله مدنی نورآبادممسنی که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شده بود روز ۱۴ بهمن ۹۴ در جریان آزادسازی محاصره چهارساله «نبل» و «الزهراء» در شمال غرب حلب به شهادت رسید.

تدفین شهید مدافع حرم صفدر حیدری

شهید حیدری فردی متدین، با اخلاص و توانمند بود و با وجود اینکه تنها یک هفته از ماموریت غرب کشور بازگشته بود  قبول می کند که برای دفاع از حرم آل الله به کشور سوریه اعزام شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.