ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68078
  • ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
کارشناسان بین المللی: مردم یمن به دست نیرو‌های ائتلاف عربی شکنجه می‌شوند

کارشناسان بین المللی: مردم یمن به دست نیرو‌های ائتلاف عربی شکنجه می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزارش گروه کارشناسان بین المللی وابسته به کمیته تحریم‌های اعمال شده علیه یمن، حاکی از آن است که امارات متحده عربی زندانیان را در زندان‌هایی که در یمن ایجاد کرده است به صورت سازمان یافته‌ای شکنجه می‌کند. بر اساس […]

کارشناسان بین المللی: مردم یمن به دست نیرو‌های ائتلاف عربی شکنجه می‌شوندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزارش گروه کارشناسان بین المللی وابسته به کمیته تحریم‌های اعمال شده علیه یمن، حاکی از آن است که امارات متحده عربی زندانیان را در زندان‌هایی که در یمن ایجاد کرده است به صورت سازمان یافته‌ای شکنجه می‌کند.

بر اساس این گزارش خلبانان نیرو‌های ائتلاف علیه یمن احتیاط‌های لازم برای جلوگیری از آسیب دیدن غیرنظامیان به عمل نمی‌آورند.

این گزارش خاطرنشان می‌کند احتمال دارد اقدام‌های مسئولان طراحی و اجرای این حملات هوایی در ضمن بند‌های خاصی از فهرست تحریم‌ها قرار بگیرد.

رائد فقیه خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره عربی در نیویورک گفت: بر اساس بخشی از گزارش گروه کارشناسان بین المللی، در بازداشتگاه‌هایی که امارات متحده عربی، در یمن آن‌ها را اداره می‌کند زندانیان مورد شکنجه قرار می‌گیرند. علاوه بر این نیرو‌های اماراتی اقدام به ربایش افراد می‌کنند و به خانواده این افراد هیچگونه اطلاعی نمی‌دهند.

همچنین بخش‌هایی از این گزارش به حملات هوایی نیرو‌های ائتلاف مربوط می‌شد. بر اساس این گزارش، گروه کارشناسان بین المللی درباره ده مورد از حملات جنگنده‌های ائتلاف تحقیق کرده است که این حملات منجر به کشته شدن پنجاه و هفت تن شده است.

این گزارش چنین نتیجه گیری کرده است که نیرو‌های ائتلاف، ای بسا دلایلی مشروع برای هدف قرار دادن اهداف مورد نظر خود دارند، اما آن‌ها در این زمینه احتیاط‌های لازم را به عمل نمی‌آورند و تدابیر لازم و مناسب برای رعایت حقوق بین الملل و حقوق بشر اتخاذ نمی‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.