ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68098
  • ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۷:۳۷
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
ارسال 1085 اثربه جشنواره رسانه ای ابوذردرگلستان/ تجلیل از34 برگزیده

ارسال 1085 اثربه جشنواره رسانه ای ابوذردرگلستان/ تجلیل از34 برگزیده

علی محمد جعفری روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: دراین جشنواره 76 خبرنگار مرد و 44 خبرنگار زن از 46 رسانه شامل خبرگزاری ها و نشریات مکتوب و مجازی فعال در استان با یکهزار و 85 اثر شرکت کرده اند. به گفته وی؛ آثار ارسالی به جشنواره در15 موضوع […]

علی محمد جعفری روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: دراین جشنواره 76 خبرنگار مرد و 44 خبرنگار زن از 46 رسانه شامل خبرگزاری ها و نشریات مکتوب و مجازی فعال در استان با یکهزار و 85 اثر شرکت کرده اند.
به گفته وی؛ آثار ارسالی به جشنواره در15 موضوع معرفی شده در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله (یاداشت و سرمقاله)، تیتر، عکس خبری، اینفوگرافی و فیلم کوتاه بوده که طبق گزارش دبیرخانه جشنواره بیشترین استقبال خبرنگاران در ارسال آثار از موضوع اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی با 130 اثر، زیست بوم استان با 110 اثر و فرهنگ پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی با 80 اثر است.
آثار ارسالی همچنین در موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی، شناخت دشمن، امر به معروف و نهی از منکر، جبهه مقاومت اسلامی و مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، خادمین رضوی، شور و شعور عاشقی در اربعین حسینی، فرصت‎‎ها و تهدیدات در حوزه کشاورزی، گردشگری، منابع طبیعی و خلیج گرگان، شهدای مدافع حرم، وحدت و همدلی اسلامی، توسعه همه جانبه گلستان، مفاخر و مشاهیر و چهره‎های ماندگار و پیگیری مطالبات مردمی از دستگاهای دولتی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا جعفری گفت: آئین پایانی جشنواره رسانه ای ابوذر صبح دوشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی مرکز استان گلستان برگزار می شود.
طبق گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این استان دارای 102 مجوز رسانه است که 69 مورد نشریات مکتوب، 29 مجوز پایگاههای خبری – تحلیلی و 4 مجوز مربوط به نشریات الکترونیک است.
6204/1648
انتشار: پری سالارنیا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.