ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68100
  • ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۷:۳۹
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

پاسداشت خون شهدا و ترویج فرهنگ آنان یک تکلیف همگانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی، روز گذشته 23 دی‌ماه، در سفر به شهرستان سرایان با فرزند شهیدی که از دفاع حرم بی بی دوعالم حضرت زینب(س) مراجعت کرده بود، دیدار کرد. وی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی، روز گذشته 23 دی‌ماه، در سفر به شهرستان سرایان با فرزند شهیدی که از دفاع حرم بی بی دوعالم حضرت زینب(س) مراجعت کرده بود، دیدار کرد.
وی با بیان آیات شریفه قرآن و همچنین احادیثی از ائمه اطهار(ع)، تصریح کرد: شما که هم فرزند شهید و هم مدافع حرم هستید، مصداق کامل آیه شریفه «إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ» نیز هستید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی شهدا و تمام مدافعان حرم را برای کشور مایه عزت، افتخار و سربلندی ذکر کرد و افزود: پاسداشت خون شهدا، حفظ و تقویت آرمان شهدا و ترویج فرهنگ ایشان یک تکلیف همگانی است.
عزیزی با بیان اینکه مدافعین حرم با تمسک به آیات قرآن مجید و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این راه قدم برداشتند، اظهار کرد: این عزیزان با عزمی دینی، معرفتی و سیاسی به جهت دفاع از حریم اسلام و حفاظت از مرزهای وطن به صورت داوطلبانه و با علاقه‌ای خاص در فرامرزها حضور پیدا کردند.
وی حضور مداوم جوانان ایران اسلامی را در تمام عرصه‌های دفاعی ناشی از اقتدار ایران اسلامی و عظمت رشادت‌های رزمندگان دانست و افزود: اگر ایثار و از خود گذشتگی آنان نبود؛ اکنون باید با نیروهای تکفیری در داخل مرزهای خود می‌جنگیدیم.
گفتنی است؛ حاج مجید علمدار فرزند شهید محمدرضا علمدار بوده که پدر شهیدشان در سال 1360در منطقه بستان شربت شهادت نوشیده و اکنون فرزند این شهید والامقام از مدافعین حرم حضرت زینب(س) و همچنین معتمدین شهرستان سرایان نیز است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.