ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68115
  • ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :

تولید تابلوی نقاشی با موضوع شهدای مدافع حرم در حوزه هنری لرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سپهوند، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری لرستان امروز، 25 دی در جمع خبرنگاران در این رابطه، گفت: این اثر در ابعاد 50 در 70 و با تکنیک پاستل تولید شده ونمونه ای فاخر و ارزشمند از آثار هنری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سپهوند، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری لرستان امروز، 25 دی در جمع خبرنگاران در این رابطه، گفت: این اثر در ابعاد 50 در 70 و با تکنیک پاستل تولید شده ونمونه ای فاخر و ارزشمند از آثار هنری تولید شده با موضوع شهدای مدافع حرم در لرستان به‌شمار می‌رود.
وی افزود: استاد طهمورث آشناگر از جمله نقاشان توانمند استان لرستان است که تا کنون چندین اثر ارزشمند با موضوع شهدا خلق نموده است.
سپهوند ادامه داد: این هنرمند در اثر اخیر خود، رویایی از صحنه دیدار یکی‌از شهدای مدافع حرم با سالار شهیدان را به تصویر کشیده است.
وی با عنوان اینکه این هنرمند خود از خانواده معظم شهداست، افزود: این اثر ارزشمند ازجمله آثاری است که در جشنواره سال آینده تولیدات مراکز استانی حضور خواهد داشت و امیدواریم نماینده شایسته‌ای برای هنر انقلاب اسلامی در استان لرستان باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.