ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68121
  • ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
درخواست از شورای امنیت برای بلوکه‌کردن اموال ولیعهد عربستان

درخواست از شورای امنیت برای بلوکه‌کردن اموال ولیعهد عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، سازمان دیده‌بان حقوق بشر در این رابطه اعلام کرد: محدودیت‌های گسترده اعمال‌شده از سوی ائتلاف متجاوز به یمن و ممانعت ائتلاف از رسیدن کمک‌های انسانی و کالاهای اسلامی به ساکنان این کشور، یمن را در آستانه یک بحران انسانی قرار داده است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، سازمان دیده‌بان حقوق بشر در این رابطه اعلام کرد: محدودیت‌های گسترده اعمال‌شده از سوی ائتلاف متجاوز به یمن و ممانعت ائتلاف از رسیدن کمک‌های انسانی و کالاهای اسلامی به ساکنان این کشور، یمن را در آستانه یک بحران انسانی قرار داده است.

این سازمان تأکید کرد: اگر ائتلاف سریعا از مانع‌تراشی در رسیدن کمک‌ها و کالاهای اساسی به مردم یمن دست برندارد، شورای امنیت باید سران ائتلاف متجاوز و در رأس آن‌ها «محمد بن سلمان»، ولیعهد و وزیر دفاع عربستان را ممنوع‌السفر و اموال آن‌ها را بلوکه کند.

دیده‌بان حقوق بشر با اشاره به این که سازمان ملل متحد، اوضاع یمن را بدترین بحران انسانی در جهان توصیف کرده است، بازگشایی گذرگاه‌های زمینی، هوایی و دریایی یمن به روی محموله‌های انسانی و امدادی را خواستار شد.
 
«جمیس روس»، مدیر بخش قوانین و سیاست‌های دیده‌بان حقوق بشر نیز در این باره گفت: برخی اعضای شورای امنیت از جمله انگلیس، آمریکا و فرانسه از ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان حمایت می‌کنند و این ائتلاف تاکنون جنایات بی‌شماری را علیه مردم یمن مرتکب شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.