ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 68149
  • ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۷:۵۷
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی در کشور موجب تحول شد/گرامیداشت یاد شهدا وظیفه همگانی است

شهید حججی در کشور موجب تحول شد/گرامیداشت یاد شهدا وظیفه همگانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  بیان روز،حجت‌الاسلام محمد سوری ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا نسیمی الهی است که با گرامیداشت آن خود را در مسیر این نسیم قرار می‌دهیم. وی بیان کرد: شهدا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  بیان روز،حجت‌الاسلام محمد سوری ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا نسیمی الهی است که با گرامیداشت آن خود را در مسیر این نسیم قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: شهدا برای ما سمبل هستند همچنان  که در میان شهدای مدافع حرم شهید حججی برجسته شد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه شهدا با اعتقاد راسخ به کشته شدن درراه خدا در این وادی گام نهادند افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری شهادت شهید حججی سبب تحول در کشور شد یعنی اینکه شهدا آنقدر اثر گذار هستند که می‌توانند تحول در جامعه ایجاد کنند.

سوری تاکید کرد: شهدا با نثار بهترین هستی خود در راه هدف و اعتقادات هرکدام از آن‌ها امروز به سمبل افتخاری در کشور تبدیل شدند.

امام جمعه پلدختر تاکید کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا همانند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و ما مسئولین در قبال خون شهدا وظایفی برعهده داریم که باید به آنها عمل کنیم.

وی ادامه داد: شهدا موجب عزت، اقتدار، آرامش و امنیت ایران در برابر دشمنان شدند و تبیین فرهنگ ایثار وشهادت در بین نسل جوان از وظایف مهم ما است.

وی اضافه کرد: شهدا نماد دین و سربلندی و سند افتخار ملت ایران اسلامی و پرچم استقلال، ایثار و مقاومت هستند.

سوری خاطر نشان کرد:با تبعیت از فرامین رهبری به پشتوانه همین خون شهدا ما امروز در عرصه‌های بین‌المللی باافتخار حرف برای گفتن داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.