ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68151
  • ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۸:۱۲
  • 494 بازدید
  • ارسال توسط :
آئین تشییع پیکر شهید مدافع حرم ” موسی جعفری ” در ایوانکی برگزار شد

آئین تشییع پیکر شهید مدافع حرم ” موسی جعفری ” در ایوانکی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرمسار، صبح امروز آئین تشییع پیکر شهید مدافع حرم موسی جعفری در بخش ایوانکی برگزار شد. این مراسم با حضور گسترده مردم و مسئولان شهرستانی از مقابل حوزه بسیج علی ابن ابی طالب(ع) ایوانکی آغاز شد و پیکر این شهید مدافع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرمسار، صبح امروز آئین تشییع پیکر شهید مدافع حرم موسی جعفری در بخش ایوانکی برگزار شد.

این مراسم با حضور گسترده مردم و مسئولان شهرستانی از مقابل حوزه بسیج علی ابن ابی طالب(ع) ایوانکی آغاز شد و پیکر این شهید مدافع حرم قرار است در گلزار شهدای امامزاده عاقب (س) به خاک سپرده شود.

داریوش طاهری فرماندار گرمسار در حاشیه تشییع پیکر این شهید والامقام اظهار داشت: شهدا پرورش‌یافتگان مکتب عاشورایی هستند و شهدای مدافع حرم با حضور معنادار خود در سنگر دفاع از ارزش‌های دینی بار دیگر الگوی ناب پیروی دینی را تصویر می‌کنند.

وی حضور اقشار مختلف مردم، به‌ویژه جوانان در این مراسم را حاکی از زنده‌بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: شهادت راهی نیک‌فرجام و منتهی به سعادت است و شهید با خون پاک خود عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، شهید موسی جعفری از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون است که در جنگ با گروهک تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

مراسم ختم شهید جعفری فردا ساعت 14 بعدازظهر در مسجد و حسینیه امام رضا (ع) ایوانکی برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.