ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68169
  • ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۹:۴۸
  • 474 بازدید
  • ارسال توسط :
معرفی صاحبان آثار برتر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان

معرفی صاحبان آثار برتر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا یکهزار و 85 اثر از 46 نشریه، مکتوب و مجازی استان گلستان در بخش های نوشتاری، اینفوگرافی، عکس و فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. در این آئین نفرات برتر هر بخش به شرح زیر معرفی شدند. ** گزارش:در این بخش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا یکهزار و 85 اثر از 46 نشریه، مکتوب و مجازی استان گلستان در بخش های نوشتاری، اینفوگرافی، عکس و فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.
در این آئین نفرات برتر هر بخش به شرح زیر معرفی شدند.
** گزارش:
در این بخش میثم محسنی کوتنائی از خبرگزاری جمهوری اسلامی مقام اول را کسب کرد.
فاطمه عبدی از خبرگزاری تسنیم و سروش اصغریان از خبرگزاری فارس بطور مشترک دوم شدند و فریده ستایشگر به همراه فهیمه اجاقلو به ترتیب از تسنیم و فارس بطور مشترک سوم شدند.
از الهام رئوفی فر و اعظم محبی هر دو از خبرگزاری مهر به همراه اسماعیل البرزی از پایگاه خبری کناره نیز تقدیر شد.
** خبر:
در بخش خبر علی اصغر تیموریان از خبرگزاری جمهوری اسلامی و نرگس تجری از پایگاه خبری زرین نامه مشترک دوم شدند.
وحید عرب احمدی از تسنیم و سمیرا نوده از هفته نامه گلستان مهر نیز مقام مشترک سوم را به خود اختصاص دادند.
هیات داوران در این بخش هیچ اثری حائز رتبه نخست ندانست.
**عکس خبری:
در بخش عکس خبری علی قاسمعلی از خبرگزاری جمهوری اسلامی دوم شد.
در این بخش علی دهقان از خبرگزاری فارس مقام اول را و فائزه کابلی از پایگاه خبری گلستان ما رتبه سوم را کسب کرد.
** تیتر:
در بخش تیتر ام لیلا هاشمی از پایگاه خبری دانشجو سلام اول شد، وحید حاج سعیدی به همراه زهرا حاج محمدعلی به ترتیب از پایگاه خبری اصحاب خبر و کلاس بیست رتبه دوم و سوم را کسب کردند.
**مصاحبه:
در این بخش نوید عرب احمدی از تسنیم، مونا محمدقاسمی از مهر و نورمحمد دانشمند از سایت ترکمن سیسی شایسته تقدیر شدند.
در بخش مصاحبه طیبه درخشان فر از پایگاه خبری تحلیلی کاوش نیوز، امین کوهی از سایت نیلکوه و مریم شریفی از پایگاه خبری ساحل گمیشان به ترتیب اول تا سوم شدند.
**سرمقاله و یادداشت:
در بخش سرمقاله و یاد داشت به ترتیب محسن نادران از پایگاه خبری قابوس نامه اول شد، الهام امینی و مهدی باقریان هر دو از خبرگزاری فارس مشترک دوم و حسین بیارجمندی از گلستان ما به همراه ولی الله شهابی از هفته نامه جوان مشترک سوم شدند.
در این بخش غلامرضا ولی پور از هفته نامه بامداد گلستان شایسته تقدیر اعلام شد.
**فیلم:
در بخش فیلم هاجر تازیکه و وجیه سادات رضویان هر دو از خبرگزاری صدا و سیما اول و دوم شدند و عنوان سومی به ابوذر مصطفی لو از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز گلستان رسید.
همچنین خاطره تیموری و میرحماد سیدرحمانی هر دو از خبرگزاری صدا و سیما شایسته تقدیر شدند.
** اینفوگرافی:
در این بخش وحید رنجبر، زهرا شیرزاد و محمد چراغعلی از پایگاه خبری تحلیلی تیتر آزاد و خبرگزاری های بسیج و مهر به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و حسین پاسبندی از پایگاه خبری تحلیلی گلستان 24 شایسته تقدیر شد.
علی محمدجعفری رییس بسیج رسانه گلستان گفت که دراین جشنواره 76 خبرنگار مرد و 44 خبرنگار زن از 46 رسانه شامل خبرگزاری ها و نشریات مکتوب و مجازی فعال در استان با یکهزار و 85 اثر شرکت کردند.
آثار ارسالی به جشنواره در 15 موضوع معرفی شده در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله (یاداشت و سرمقاله)، تیتر، عکس خبری، اینفوگرافی و فیلم کوتاه بوده که طبق گزارش دبیرخانه جشنواره بیشترین استقبال خبرنگاران در ارسال آثار از موضوع اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، زیست بوم و فرهنگ پیشگیری از آسیب‎ های اجتماعی بود.
آثار ارسالی همچنین در موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی، شناخت دشمن، امر به معروف و نهی از منکر، جبهه مقاومت اسلامی و مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، خادمین رضوی، شور و شعور عاشقی در اربعین حسینی، فرصت ‎‎ها و تهدیدات در حوزه کشاورزی، گردشگری، منابع طبیعی و خلیج گرگان، شهدای مدافع حرم، وحدت و همدلی اسلامی، توسعه همه جانبه گلستان، مفاخر و مشاهیر و چهره‎های ماندگار و پیگیری مطالبات مردمی از دستگاههای دولتی است.
طبق گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این استان دارای 102 مجوز رسانه است که 69 مورد نشریات مکتوب، 29 مجوز پایگاههای خبری – تحلیلی و 4 مجوز مربوط به نشریات الکترونیک است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.