ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهدای مدافع حرم » شهید » شهید حججی
  • شناسه : 68176
  • ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
  • 201 بازدید
  • ارسال توسط :

تمدید مهلت ارسال آثاربه جشنواره تجلیل از شهید محسن حججی

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،طالب محمدی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبرگفت: بر اساس اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور یادواره شهید حججی در راستای تکریم شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،طالب محمدی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبرگفت: بر اساس اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور یادواره شهید حججی در راستای تکریم شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

 وی با اشاره به تصمیم شورای تالیف کتب درسی مبنی بر افزودن درسی مرتبط با شهید حججی در کتب درسی پایه دوازدهم، افزود: براین اساس پوستر فراخوان به واحدهای اداری و آموزشی استان ارسال شده است.

محمدی بیان کرد:علاقمندان به مشارکت در این جشنواره می توانند آثار خودرا در قالب عکس، پوستر، شعر، تیزر، قطعه ادبی، داستان حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۶ به نشانی دبیر خانه یادواره ازطریق صندوق الکترونیکی oerp@roshd.ir ارسال کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان به شرایط پذیرش آثار ارسالی اشاره کرد و افزود: محتوای مطالب ارسالی با مفاهیم شهید و شهادت، دفاع از انقلاب اسلامی و میهن، حریم و حرم، مبارزه با تروریسم در فراسوی مرزها، پاک باختگی و…با محوریت شهید حججی مرتبط باشد.

محمدی ادامه داد: ارسال آثار در قالب نثر بایستی حداقل ۳۰۰ کلمه و یا نظم و حداکثر۴۰ بیت با ذکر تناسب گروه سنی و  مشخصات نویسنده و شاعر در انتهای آثار باشد.

وی با تاکید بر اینکه تناسب محتوا با ویژگی های گروه سنی دانش آموزان بالاخص سال سوم دوره دوم متوسطه(دوازدهم) باشد، گفت: از بهترین آثار در تهیه محتوای کتاب درسی پایه دوازدهم به نام صاحب اثر استفاده خواهد شد و از آثار برگزیده  تقدیر می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.