ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68183
  • ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
  • 546 بازدید
  • ارسال توسط :
۲۰ حمله هوایی عربستان به مناطق مختلف یمن طی روز یکشنبه

۲۰ حمله هوایی عربستان به مناطق مختلف یمن طی روز یکشنبه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف سعودی روز یکشنبه هفته جاری مجموعا حدود 20 بار مناطق مختلف یمن را هدف قرار دادند. بر اساس این گزارش، جنگنده‎های ائتلاف سعودی روز گذشته(یکشنبه) 2 بار منازل مسکونی شهروندان یمنی را در منطقه نید الثمی واقع در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف سعودی روز یکشنبه هفته جاری مجموعا حدود 20 بار مناطق مختلف یمن را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‎های ائتلاف سعودی روز گذشته(یکشنبه) 2 بار منازل مسکونی شهروندان یمنی را در منطقه نید الثمی واقع در شهرستان منبه و همچنین چهار بار منطقه مران شهرستان حیدان و چهار بار منطقه البقع شهرستان کتاف را بمباران کردند.

ائتلاف سعودی روز گذشته همچنین 2 بار منطقه «الصوح» شهرستان کتاف و یک بار منطقه «عکوان» در شهرستان الصفراء را هدف قرار دادند.

در استان عمران نیز 2 بار به منطقه جبل الاسود در حرف سیفان حمله هوایی شده است که در پی آن چندین نفر از شهروندان یمنی کشته شدند.

جنگنده های سعودی روز یکشنبه همچنین یک نانوایی را در شهرستان صاله استان تعز بمباران کردند و منطقه نمله در شهرستان منبه استان صعده را هدف قرار دادند.

پایگاه اطلاع رسانی نظامی ارتش یمن موسوم به «الاعلام الحربی» خبر داد که نیروهای گارد مرزی عربستان نیز روز گذشته مناطق مرزی شهرستان منبه و رازح را هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.