ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6821
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
  • 556 بازدید
  • ارسال توسط :
آیین معنوی احیا با شهدا در اهواز برگزار می‌شود

آیین معنوی احیا با شهدا در اهواز برگزار می‌شود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین معنوی احیا با شهدا با حضور فرزندان شهیدان و ایثارگران در گلزار شهدای اهواز برگزار می‌شود. این آیین شامگاه امروز شنبه دوازدهم تیرماه هم‌زمان با شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان از ساعت 22:30 با حضور جمع زیادی از خانواده‌ها و […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین معنوی احیا با شهدا با حضور فرزندان شهیدان و ایثارگران در گلزار شهدای اهواز برگزار می‌شود.

این آیین شامگاه امروز شنبه دوازدهم تیرماه هم‌زمان با شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان از ساعت 22:30 با حضور جمع زیادی از خانواده‌ها و فرزندان شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس در گلزا شهدای اهواز آغاز می‌شود.

در آیین معنوی احیا با شهدا که جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم نیز حضور دارند آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی می‌کند.

همچنین در این آیین که از سوی هیئت‌ فرزندان ‌شاهد و ایثارگر استان خوزستان برگزار می‌شود حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شحیطاط از روحانیون و مداحان سرشناس اهواز مناجات‌خوانی می‌کند.

در آیین معنوی احیا با شهدا در گلزار شهدای اهواز صادق آهنگران مداح دوران حماسه و ایثار به مداحی و خواندن شعرهای حماسی می‌پردازد.

در این برنامه معنوی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان خوزستان و اهواز نیز گرامی‌ داشته می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن