ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68212
  • ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۸:۳۴
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
نماهنگ‌های فاخر در نخستین رزمواره مدافعان حرم

نماهنگ‌های فاخر در نخستین رزمواره مدافعان حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، محسن ابراهیم یکی از داورهای بخش دیداری نخستین رزمواره مدافعان حرم با اعلام این خبر که آثار کلیپ مبتنی بر موسیقی «بی کلام» و نغمات آیینی خوبی دریافت شده است، گفت: آثار متعددی در یافت شد اما جز تعدادی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، محسن ابراهیم یکی از داورهای بخش دیداری نخستین رزمواره مدافعان حرم با اعلام این خبر که آثار کلیپ مبتنی بر موسیقی «بی کلام» و نغمات آیینی خوبی دریافت شده است، گفت: آثار متعددی در یافت شد اما جز تعدادی ؛از طراز کمی و کیفی خوبی برخوردار نبود.در موضوع تیزر  تعدادی اثر  با نوآوری و استفاده از  جلوه های تصویری به چشم  می خورد . همچنین تعدادی نماهنگ فاخر نیز در میان آثار رسیده به دبیرخانه دیده می شود.
محسن ابراهیم که به اتفاق چهار کارشناس دیگر بخش داوری «تیزر و کلیپ» آثار دیداری نخستین رزمواره مدافعان حرم را بر عهده دارد،در خصوص ویژگی هایی که در این بخش لحاظ می شود ، گفت: «شعر و ترانه»،«تصویر» ، «موسیقی » و خلاقیت در سناریو  به عنوان ویژگی در داوری آثاربخش دیداری  مورد توجه قرار می گیرد.
وی ادامه داد: از دیگر بخش های این مجموعه می توان به آثار رسیده در قالب «فتو کلیپ» اشاره کرد که مبنای «فتو کلیپ»استفاده مناسب ازموسیقی و تصاویر مرتبط با موضوع مدافعین حرم  است.
ابراهیم با بیان اینکه در حوزه کلیپ داشتن «سناریو» و «داستان» اهمیت دارد،خاطر نشان کرد:برخی  کلیپ های دریافت شده از داستان و سناریوی متفاوت و خلاقانه ای برخورار است.
او که داور ساختار تیزر و کلیپ بخش مردمی نیز هست ادامه داد: نگاه  و انتظار ما در این بخش کاملا مردمی است. آثار داوری  شده در بخش مردمی که عموما  غیر حرفه ای و غیر تخصصی است  بیشتر حاوی چارچوب های محتوایی ،ذوقی ارسال کنندگان است .آثاری  که به این حوزه رسیده است از لحاظ کیفیت
سا ختاری و محتوایی بالا نبوده است، گاهی آثاری که تخصصی تر بوده همزمان در بخش های حرفه ای نیز از سوی ارسال کنندگان آثار ،کاندید شده بود.
ابراهیم با اشاره به اعضای هیات داوران بخش «تیزر» و «کلیپ» مردمی گفت:غیر از من آقایان سید حسین حجازی، حمید رضا حسینی ،ابراهیم بهادری و حسین نیکبخت آثار را بررسی می کند.
بخش مردمی نخستین رزمواره مدافعان حرم با مسئولیت سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس برگزار شده است.
قابل ذکر است : اختتامیه این مراسم 3 بهمن ماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود. بخش های این مسابقه شامل بخش های دیداری(مستند، فیلمنامه، فیلم، تیزر و کلیپ، پویا نمایی، برنامه های ترکیبی) شنیداری(مستند رادیویی، نمایش رادیویی، برنامه ترکیبی، متن رادیویی، آنونس) موسیقی، سرود و نغمات آیینی(قطعه موسیقی با کلام،قطعه موسیقی بی کلام،نغمات، نماهنگ،مدیحه سرایی، سرود، ترانه سرایی)مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری(عکس، مقاله، تیتر، مصاحبه، گزارش، چند رسانه‌ای)فضای مجازی(شبکه‌های اجتماعی، طرح و تصاویر گرافیکی، سایت و وبلاگ، پادکست، نرم‌افزارهای کاربردی) و مردمی(دل‌نوشته،کلیپ، شعر، فیلم کوتاه مردمی، داستان کوتاه،طرح و ایده، عکس) است.داوری آثار توسط متخصصان هر حوزه و از میان افراد شناخته شده و در دو مرحله  انتخاب آثار و داوری نهایی در حال برگزاری است و جذابیت موضوع و بکر بودن سوژه، پرداخت متفاوت به موضوع، بهره گیری از قالب‌های خالقانه،کیفیت فنی استاندارد از ملاک‌های داوری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.