ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 68214
  • ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۹:۰۶
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

«شهید حججی» نمونه بارز تربیت صحیح اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان البرز، حسین رحمانیان، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان البرز، 26دی ماه در جلسه‌ای با گروه‌های آموزشی درس ادبیات فارسی استان البرز که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان البرز، حسین رحمانیان، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان البرز، 26دی ماه در جلسه‌ای با گروه‌های آموزشی درس ادبیات فارسی استان البرز که برای پی گیری فراخوان تألیف متن درسی پایه دوازدهم با موضوع «شهید حججی» برگزار شد، اظهارکرد: ما مکلفیم ارزش‌های ملی، مذهبی و انقلابی خود را با روش‌هایی تأثیرگذار، لطیف و عمیق به نسل جوانمان منتقل کنیم.
وی افزود:«شهید حججی» نمونه عینی از تربیت صحیح اسلامی و ایرانی است که به‌عنوان الگویی ارزشمند برای جوانان و نوجوانان ایرانی باید او را معرفی کرد.
معاون پژوهشی آموزش‌ و پرورش استان البرز گفت: آموزش ‌و پرورش باید نسبت به انتقال ارزش‌های ملی، مذهبی و انعکاس عظمت تاریخ پرافتخار کشورمان و موفقیت‌های مشاهیر علم و ادب، فرهنگی و جهادی ایران اسلامی حساس باشد و خودباوری و عزت‌نفس را جایگزین استیصال و نومیدی جوانان کند.
رحمانیان تصریح کرد: انتظاری که از فرهنگیان و دانش آموزان البرزی داریم این است که به فراخوان این قهرمان ملی لبیک بگویند و با شرکت خود یا تشویق دیگران به مشارکت در آن، زمینه‌ حفظ و نشر ارزش‌های عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و مبارزه با تروریسم و انزجار ملی خودکامگی تکفیری‌ها را پدیدآورند.
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای استان البرز به‌عنوان قطب علم و فناوری انتظار می‌رود البرزی‌ها سهم به سزایی در این مهم داشته باشند.
وی یادآور شد: سازمان پژوهش، برنامه‌ریزی کتب درسی وزارت آموزش‌وپرورش با اعلان این فراخوان قصد دارد در محتوای کتاب‌های درسی مفاهیمی چون شهید و شهادت، دفاع از انقلاب اسلامی و میهن، مبارزه با تروریسم در فراسوی مرزها، پاک‌باختگی و… را با محوریت شخصیت شهید حججی لحاظ کند و علاقه‌مندان می‌توانند متون نظم خود را حداکثر در 40 بیت و متون نثر خود را حداکثر در 300 کلمه به صندوق الکترونیکی oerp@roshd.ir ارسال کنند.
رحمانیان ابرازکرد: زبان و محتوای آثار می‌بایست با ذهن و ضمیر دانش آموزان در دوره‌های مختلف تحصیلی سازگاری داشته باشد و ارسال‌کنندگان باید مطالب گروه سنی مخاطب اثر خود را در آغاز تا پایان آن ذکر کنند.
وی در پایان جلسه زمان تحویل آثار را نهایتاً تا نیمه بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت: بهترین آثار برگزیده برای درج در کتاب‌های درسی انتخاب و آثار برگزیده در قالب کتابی به‌عنوان یادنامه شهید محسن حججی یا در مجلات رشد به چاپ خواهد رسید و از 10 اثر برگزیده طی مراسمی تقدیر خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.