ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68227
  • ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
الجبیر: توافق هسته‌ای ایران باید اصلاح شود

الجبیر: توافق هسته‌ای ایران باید اصلاح شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عادل الجبیر»، وزیر خارجه عربستان سعودی روز سه‌شنبه در «بروکسل»، پایتخت بلژیک بار دیگر به تکرار ادعاهای اثبات‌نشده علیه ایران پرداخت. «الجبیر» که کشورش به دلیل حمایت از گروه‌های تکفیری در سوریه، آغاز جنگ در یمن، دخالت در امور داخلی لبنان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عادل الجبیر»، وزیر خارجه عربستان سعودی روز سه‌شنبه در «بروکسل»، پایتخت بلژیک بار دیگر به تکرار ادعاهای اثبات‌نشده علیه ایران پرداخت.

«الجبیر» که کشورش به دلیل حمایت از گروه‌های تکفیری در سوریه، آغاز جنگ در یمن، دخالت در امور داخلی لبنان مورد انتقاد قرار دارد، ایران را بزرگترین «تهدید» در منطقه خواند و آن را به دخالت در امور کشورهای لبنان، سوریه و یمن متهم کرد.

وزیر خارجه عربستان سعودی در بخش دیگری از این ادعاها گفت: «ایران به حوثی‌ها در یمن موشک داده تا به سمت عربستان سعودی شلیک کنند.»

او در ادامه به حمایت از مواضع «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا درباره توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5، موسوم به «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام) پرداخت و گفت این توافق بایستی تقویت شود تا مانع غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران شود.

«الجبیر» درباره تحولات سوریه هم اظهارنظر کرد و گفت امیدوار است دولت سوریه برای برگزاری مذاکرات، «تمایل واقعی» نشان دهد. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.