ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68246
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۶:۳۸
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
پنج پیش بینی ‘نیوزویک’ برای خاورمیانه در سال 2018

پنج پیش بینی ‘نیوزویک’ برای خاورمیانه در سال 2018

با وجود خطرناک بودن هر گونه اظهار نظر درباره پیش بینی های آتی خاورمیانه، مجله آمریکایی نیوزویک روز چهارشنبه در گزارشی پنج پیش بینی را برای منطقه خاورمیانه در سال 2018 مطرح کرد: **سوریه نخستین پیش بینی نیوزویک درباره سوریه این است که: درگیری ها در سوریه بدون دستیابی به راه حل، ادامه خواهد داشت […]

با وجود خطرناک بودن هر گونه اظهار نظر درباره پیش بینی های آتی خاورمیانه، مجله آمریکایی نیوزویک روز چهارشنبه در گزارشی پنج پیش بینی را برای منطقه خاورمیانه در سال 2018 مطرح کرد:

**سوریه
نخستین پیش بینی نیوزویک درباره سوریه این است که: درگیری ها در سوریه بدون دستیابی به راه حل، ادامه خواهد داشت ودولت سوریه همچنان به تلاش خود برای بازپس گیری مناطقی که از دست داده بود، ادامه می دهد.

** عربستان
نیوزویک پیش بینی کرد که اصلاحات در عربستان به شکست منجر خواهد شد. اگر چه عربستان اجرای اصلاحات را به دستور «محمد بن سلمان» ولی عهد ادامه می دهد اما این اصلاحات صرفا جنبه نمایشی و ظاهری خواهد داشت.

** داعش
این مجله آمریکایی افزود: خلافت گروه داعش از بین خواهد رفت اما گروه های مسلح همچنان در عراق وجود دارند و احتمال دارد که دوباره سر به شورش گذارند. همچنین احتمال زیادی هست که افراد مسلح سابق، حملات جهانی خود را با حمایت داعش یا بدون آن، ادامه دهند.

** معامله قرن
نیوزویک همچنین پیش بینی کرد: «معامله قرن» دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مورد قضیه فلسطین، بیهوده و بی ثمره خواهد بود. آمریکا با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت ‘اسرائیل’، میخ آخر را بر تابوب معاهده اسلو کوبید که معیارهای مذاکرات را برای تحقق راه حل تشکیل دو کشور، تدوین کرده بود.

**یمن
مجله آمریکایی در مورد این کشور نوشت: یمن بیش از گذشته در باتلاق بحران غرق خواهد شد و هیچ پایان روشنی برای آن نمی توان متصور شد.
خاورم**9329** 1049
مترجم: ندا بهبودی* انتشار دهنده : مریم کاظمی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.