ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68256
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۷:۴۱
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :

ارتباط بین شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در انیمیشن «خط سرخ»

عباس عباسی، کارگردان انیمیشن «درخت بادام»، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از به پایان رسیدن انیمیشن «خط سرخ» خبر داد و عنوان کرد: این انیمیشن، ارتباط بین شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم را نشان می‌‎دهد. وی در خصوص ایده این طرح، بیان کرد: این اثر به سفارش مؤسسه آفرینش‎های هنری […]

عباس عباسی، کارگردان انیمیشن «درخت بادام»، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از به پایان رسیدن انیمیشن «خط سرخ» خبر داد و عنوان کرد: این انیمیشن، ارتباط بین شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم را نشان می‌‎دهد.

وی در خصوص ایده این طرح، بیان کرد: این اثر به سفارش مؤسسه آفرینش‎های هنری آستان قدس رضوی ساخته شده است، در جلسه‌ای که با این مؤسسه داشته‌ایم، در خصوص تولید آثار با موضوع مدافعان حرم موضوعاتی مطرح شد.

این کارگردان اظهار کرد: من هم در این زمینه ایده‌ای داشتم که مطرح کردم و مورد قبول واقع شد، فیلمنامه آن را مریم یمینی نوشته است.

وی با اشاره به اینکه انیمیشن «خط سرخ» در مرحله صداگذاری و موسیقی است، عنوان کرد: زمان این انیمیشن 6 دقیقه است و چند بار بازنویسی شده، ایده کار را دوست دارم و می‌خواهم آن را گسترش داده و تبدیل به فیلمنامه کنم.
عباسی در ادامه گفته‌های خود تصریح کرد: به دلیل آنکه در انیمیشن «خط سرخ» به جزئیات در خصوص مدافعان حرم پرداخته نشده است، برای نشان دادن جزئیات بیشتر نیاز به تحقیقات گسترده‎ای دارم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.