ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68257
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۷:۵۷
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
نمایش «مرثیه یاس» به مناسبت دهه فاطمیه روی صحنه می‌رود

نمایش «مرثیه یاس» به مناسبت دهه فاطمیه روی صحنه می‌رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، سوگواره نمایشی «مرثیه یاس» به مناسبت ایام فاطمیه و در رثای حضرت زهرا(س) به کارگردانی و نویسندگی الهه سادات میردوستی، خواهر شهید میردوستی از شهدای مدافع حرم، در حسینیه منتظران مهدی (عج) به روی صحنه می‌رود. در این نمایش آیینی که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، سوگواره نمایشی «مرثیه یاس» به مناسبت ایام فاطمیه و در رثای حضرت زهرا(س) به کارگردانی و نویسندگی الهه سادات میردوستی، خواهر شهید میردوستی از شهدای مدافع حرم، در حسینیه منتظران مهدی (عج) به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش آیینی که از سوم تا سیزدهم بهمن‌ماه در حسینیه منتظران مهدی(عج) واقع در تهران‌پـارس، بلوار شاهد، خیابان شهید شبستری (133 جنوبی)، بیـن خیابان 186 و 188 شرقی، پلاک 85 اجرا خواهد شد، نرگس عبدالعلی‌زاده، ندا صادقی، حدیث ایرجی معظمی، آتنا غنیمی، مهسا زارع، عطیه طیبی و زینب بداغ‌آبادی از گروه نمایش مدافعان حرم، به ایفای نقش خواهند پرداخت. در حاشیه این نمایش، غرفه‌های فرهنگی و چندرسانه‌ای (عفاف و حجاب و …) نیز برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از سانس‌های این نمایش و یا رزو بلیت می‌توانند با شماره 09194177538 تماس گیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.